Dåpskake laget i fortfilm :D

I helgen fikk jeg det ærefulle oppdraget om å bake kake til dåpsdagen til min venninnes første og helt enestående nydelige datter. Det synes jeg er veldig stas, til tross for at jeg alltid får nerver hver gang jeg skal lage noe til noen andre, om det er et sydd plagg eller en bakt kake!  Slik har jeg vært så lenge jeg kan huske, jeg er så fryktelig redd for at det jeg gjør ikke blir bra nok, enda jeg vet at det alltid er bra nok. Det er bare det at jeg hver gang tenker at det kunne jo vært litt bedre.

Det jeg prøver å si er bare tusen hjertelig takk for alle kommentarer som har blitt sendt min vei i dag etter at jeg delte video av kakelagingen på Instagram. I dag har jeg virkelig forstått at noen små feil ikke er noe å bry som om.  Her kommer videoen en gang til for dere som ikke har vært på Instagram i dag

PS: Kakeoppskriften jeg bruker er Annas Sjokoladekake + og denne sjokoladekremen

OPS: Kaka må ALLTID stå mye lengre enn det står i oppskriften om du har våte håndklær rundt i starten.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

5 kommentarer
    1. Sinnsykt fin!! kan du fortelle noe om hva du har brukt for å få til blondene på kaken, og den fine skriften?

      1. Blondene: Jeg kjøpte en silikonmatte, og hadde oppi noe kliss som kan får kjøpt til.
        Skrift: Jeg laget en sjablong med en kuttemaskin jeg har, festet den til fondanten, tok litt lim i bokstavene og strødde over kakestrø som jeg hadde pulverisert. 🙂

    2. Kjære Stine❤️ Jeg tar av meg hatten for alt du får til! Den kaka var bare helt sinnsykt rå, og du fikk så mye skryt i dåpen😍 Sykt morsomt at du lagde en video av hele bakeseansen. En ser du legger sjela di i det, som i alt annet du finner på. Igjen, tusen tusen takk for at du bakte denne fantastiske kaka for oss til den store dagen. Den smakte like godt som den så ut😍🤤 Love you❤️

    3. For en fantastisk fin kake! Lurte bare på den sjokoladekremen som du linket til. Doblet du den oppskriften, eller hvor mye av den trengte du til den kaken som du laget? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg