SYKVELD =D

Sysysy! 

Slik ser min kveld ut. Jeg sitter foran symaskinen min og syr nusselige barneklær, mens jeg koser meg med et glass rødt i siden snuppene sover! 

Har hatt en skikkelig sykveld i dag, min vakre nabo har nemlig holdt meg med selskap til nå, og hun er snart ferdig med å sy sin første kosedress til datteren sin! Glemte helt og ta bilder mens henne var her, da skravla gikk i non stopp! Men jeg skal snike til meg et bilde i morgen med det ferdige resultatet, den blir så fin og det er sååå gøy og se hvor stolt hun blir av å klare og sy kosedress til jenta si heelt selv.. Er veldig gøy og kunne inspirere og vise andre hvordan man syr barneklær! Er ikke mye som gjør meg stoltere enn all den positive feedback’en jeg får av klærne jeg har sydd til twinsa ! 



God natt alle sammen, ha en fin uke 😀 

 

5 kommentarer
    1. Heisann!
      Kan jeg spøre deg ? Jeg er veldig mye intresert barne tvillinger ,hvordan man kan lage ????
      det er noe progrem eller noe tablet som man kan spise å lage tvillingen???
      håpper å høre posetiv svar fra deg
      Hilsen fra meg

    2. Soz: Lurer du på hvordan du kan bli gravid med tvillinger? Det er ikke akkurat noe du kan bestemme, akkurat som at du heller ikke kan bestemme om du vil ha gutt eller jente. Det er flere årsaker som øker hyppigheten og sjansen for å få tvillinger, det finner du masse om på internett om du søker litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg