Lykkehelg <3

Jeg håper alle dere som leser boggen min har en strålende helg så langt!

Det har nemlig jeg, noen ganger føler jeg meg bare så utrolig heldig! I dag startet vi dagen på sofaen jentene og jeg, slappet av i det gråtriste været. BT reiste avgårde for å kjøpe hostesaft til seg selv kl 9 i dag tidlig, og så skulle han innom Biltema! Trur du jeg ble glad når han da kom hjem med de nydligste rosene til meg, uten så mye som en liten grunn^^, og attpåtil så står fremdeles rosene jeg fikk av han for en uke siden på salongbordet!! JEG ER HELDIG !! <3 (er ikke ofte han husker på å kjøpe blomster, så nå har han virkelig sanket inn mange poeng)

Utpå dagen kom solen og hele 16 varmegrader, så da måtte jentene ut i vonga til pappaen som holdt på i verkstedet og jeg dra i stallen 🙂 

Jeg har hatt litt fotograferingsdilla i dag (kanskje ikke så ulikt meg) så jeg har jo dokumentert min hverdag ^^, 

Nå sitter jeg her å skriver litt, mens Otilie snorker i vogna, Olivia koser seg i sofaen, og BT lager hjemmelaget pizza til oss! Og jeg sverger, han lager verdens beste pizza!! Nok en gang lucky me!! 😀

som dere ser er yndlingsfargen min LILLA <3

De fantastisk vakre rosene jeg fikk av min kjære, som passet perfekt i spisestuen <3

En liten longeringsrunde på Queen, min vakre hest. Det slår meg stadig hvor nydelig og fantastiske skapninger hest er! Så sterke, men alikevel din beste venn <3 Love it! 

 

Også har jeg forresten limt opp veggdekoren jeg bestilte hos Linda’s Import ! Dette er på kjøkkenet vårt, som jeg forøvrig har tapetsert helt selv ^^, Ble det ikke vakkert?? 

Fortsatt god helg ! 😀

 

20 kommentarer
    1. åå gurimallan, jeg er skikkelig hormonell. Den skriften du hadde på veggen satte følelsene i sving!:P hehe
      Har sitti å lest igjennom bloggen din i dag og den er utrolig flott. Spesielt for alle dem som venter tvillinger:D

    2. Så fantastisk herlige jenter du har 🙂
      Er andre gang jeg klikker meg innom bloggen din, men denne gangen ble jeg virkelig tatt altså! Du virker som en fantastisk person, tvert gjennom! Jeg er 18år, og har ingen planer om å få barn med det første, men det første jeg tenker etter å ha lest gjennom bloggen din er hvor i all verden du får all energien og utstrålingen fra?! Selv jeg, som verken er supermamma eller har bikket 20, sliter med å finne tid og ork til alt.
      Er ikke mange dager siden jeg sverget på å ikke få barn før om maange år, med den begrunnelse at jeg vil sove hele natten, kunne finne på ting når jeg selv vil og generelt gjøre som jeg selv vil uten å tenke på et barn eller to. Etter å ha lest bloggen din skulle jeg virkelig ønske jeg var tvillingmamma to be, det må være en helt fantastisk tilværelse <3

    3. Halloi!!!! Jeg har lest blogen din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unnnskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen bra grunn til at jeg ikke har komentert før, så jeg har litt dårlig samvitighet for å ikke ha gjort det tideligere. Fordi denne siden er sinnsykt kul, og du fortjener å få all komplimanger du kan få for denne bloggen!!!!! Dette er faktisk en av de godeste blogene på blogg.no etter min mening og nå er jeg dønn ærlig. Jeg blir nesten helt sjalu av å lese denne blogggen og jeg skulle av og til ønske at det var min blog!!! Hihi! Jeg brukte å blogge før, men jeg stoppet å blogge fordi jeg fikk så mange stygge kommentarer fra drit frekke personer. Om du får frekke kommentarer fra frekke personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit slemme. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en quiz som komentarlink jeg akkurat har testet ut. Det er sånn at du kan vinnne en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er veldig gøy å være med på synes jeg, fordi av og til har man flaks å da vinner man. En gang var jeg heldig i et skolelotteri. Det var veldig gøy. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i konkurransen. Keep bloggin!

    4. Benedicte: Tusen takk 😀 Jeg trur faktisk det er jentene mine som gir meg så mye energi, for hvert smil jeg får av dem begynner alt å danse inni meg ^^, Det er virkelig fantastisk å være mamma, men det er jo like fantastisk om man er 20 eller 30, det må man jo finne ut av når det passer for hver enkelt 😀 Men jeg trur nok det er lettere å være mamma energimessig som 20 åring, og økonomisk som 30 åring 😀

    5. De nydelige lilla “vognteppene”, er de hjemmestrikket/-heklet eller kjøpt ferdig noe sted? Mønsteret og fargen var helt nydelig!♡

    6. Vil bare si at du har en kjempefin blogg, å kjempe inspirerende. Du la ut et bilde av rosene dine, og jeg ble veldig inspirert av inredningen din. Kanskje du kan lage et innleg der du viser oss litt rundt i hjemmet ditt.
      Ha en fin helg vidre 🙂

    7. Så glad jeg kom over bloggen din! Du virker som en fantastisk dame og ikke minst mamma og har virkelig to nydelige jenter! Har vært innom bloggen din sikkert 5 ganger de siste 2 dagene i håp om et nytt innlegg 🙂 uten tvil min nye favoritt!

    8. Så heldig du er <3
      Og nydelige bilder, Lilla er en av mine favoritt farger også 😀
      Hester er vakre skapninger 😀 <3
      Og utrolig fin veggdecor 😀
      Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg