Nytt bloggdesign !!

Jippi, endelig nytt bloggdesign! Må si jeg er heeelt grønn på html og css koder! Så jeg er så LYKKELIG for at det finnes folk som er gode og deler sine gratis-design! 😀 

Jeg har jobbet med endringen siden i går kveld, og har drømt om bloggdesign i natt, nå begynner alt å falle på plass igjen, og jeg må si at jeg er veldig fornødy med innsatsen min ^^, Nå ble bloggen litt mer oversiktlig, og det er lettere å finne innlegg om det du vil lese om fordi jeg har fått litt meny under headeren! 🙂

Bloggen har også blitt mye bredere, så bilder og tekst er blitt mer synlig! Fargene måtte jo så klart være i lyse og rosa toner! ^^, Ja, jeg er veldig fornøyd med det meste, er noen ting jeg gjerne skulle hatt annerledes, men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør ^^, haha!! Sånn er det! 

Hva synes du om designet på bloggen nå? Er det bra, er det noe som burde vært annerledes?? Blir veldig glad for tilbakemeldiger, slik at jeg kan prøve å gjøre den så oversiktlig og fin som mulig 🙂


Slik så den ut før, likte den også, men syntes delen med selve innleggene ble alt for smale, og da ble bildene mindre også! 

I dag må jeg virkelig rydde og vaske hele huset, og jeg kjenner at det er litt tungt å komme i gang! Men i morgen skjer det noe veldig spennende her, så da er det greit at huset ser litt på stell ut 🙂 Jeg får også haremsbuksene fra MILLAVILLA i dag til jentene, og det gleder jeg med såå til, for de er såå utrooolig nydelig!! Kan nesten ikke vente med å få vist de frem når jentene har de på seg! 

Så nå er det bare å glede seg til nye innlegg, for dette trur jeg blir bra 😉 😉

Ha en fin mandag <3

 

6 kommentarer
    1. Marijohanne: Hvordan blir det på din mobil?? Synes det fungere helt ok på min mobil ser du. Men kan være at det bare er fordi jeg ikke er vant med en finere versjon! 🙂 Takk for tilbakemelding!

    2. På min mobil ee det helt likt som om jeg ser fra pc. Må skyve siden fra side til side for å kunne lese. Mulig du har en mobil-adresse? m.speil… osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg