Morgenfugl!

Mange jeg kjenner skjønner ikke bæret av at jeg  står opp kl 7, når jenten sover til rundt 8! 

Men jeg synes det er så utrolig deilig, sette seg ned med en kaffe mens soloppgangen fyller hele stuen med rødt lys! Det er jo veldig vakkert! I tillegg får jeg jobbet litt på bloggen også slik at det er gjort før snuppene våkner og da kan jeg koose meg fullt ut med de og legge bort mac’en! 

I dag skal jeg på barseltreff med 4 andre mammaer, ei av de er også tvillingmamma, så vi er 7 babyer ^^, Det er veldig koselig!! Og i kveld må jeg pakke pakke pakke for i morgen TIDLIG reiser vi til Oslo fordi jeg skal være med i et podcast om foreldreskap! 🙂 Jeg må også planlegge det litt i dag fordi jeg skal være intervjuer i en time ^^, Pjoo! Grugleder meg litt nå 🙂 

Ha en fin dag! 

13 kommentarer
    1. Det går nok kjempefint i Oslo skal du se 😉 syns du er kjempeflink!
      Å jeg skjønner godt hva du mener med å stå opp før jentene, der er ko helt fantastisk! Kunne sette seg ned å ha litt alenetid for og pleie seg selv før hverdagen slår inn med rutinearbeid. Kos deg masse, håper du får en riktig fin dag <3

    2. Sunniva: Tusen takk ^^, De er fra Hovsmarked, som bare finnes i Re-kommune! Men merket på koppene er “bastion collections”! Elsker de, så utrolig fine!

    3. Ha en fin dag:) Er jo så koselig med barseltreff:) Skjønner godt du står opp før jentene. Er godt å våkne litt før dagen starter for fullt Rekke å ordne seg litt også før de små våkner:)

    4. Hvordan har dere, i så ung alder, råd til å bo på et så fint sted, ha to barn, hund og hest? Har dere utdanning fra før og er i godt betalt jobb? Skulle ønske livet mitt også kunne være slik, men det har jeg absolutt ikke råd til!

    5. Jeg skulle gjerne hatt en time på morran før lille våkner. Men siden han er våken mellom halv fem og halv seks så er det rett og slett aaalt for tidlig 😛

    6. Linn: Jeg er under utdanning nå, men det er en privatskole, så jeg har jobbet ved siden av! BT er ferdig utdannet og har fast godt betalt jobb, han jobber også mye mer enn de fleste andre så da blir lønnen hans ganske god! Det er litt andre regler på lån når det kommer til gårder, BT kjøpte gård på odel, og baken har forsikring i gården, dermed kunne BT i en alder av bare 19 år få lån alene til å kjøpe gård, fordi banken kan selge gården om BT ikke hadde klart å betale lånet! Det er også 200 mål med dyrket mark på gården, som vi igjen får inntekter for hvert år!
      Vi er også veldig flinke til å ikke bruke penger, alt vi har gjort for å få huset fint er å ta litt etter litt, kanskje finne et og annet på finn og heller pusse det opp selv! Vi er ikke spesielt opptatt av mote og dyrt design så slik får vi råd til å leve det livet vi ønsker!

    7. Hadde jeg hatt mulighet til å stå opp før Kasper hadde jeg helt klart gjort det, så jeg skjønner deg veldig godt! Enn så lenge våkner mellom 5 og 6, men drømmen er at han skal sove til syv så jeg kan kose meg en liten time før jeg tar fatt på mammajobben 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg