Hjemmesydd HELDRESS <3

Lenge siden jeg har oppdatert noe på syfronten ^^, men nå er jeg tilbake igjen. 

Jentene vokser såå fort, så nå var jeg nødt til å sy nye heldresser.. Jeg har brukt de første heldressene nesten hver dag, de er så geniale og bare tre på utsiden av en strømpis og body når de skal ut og sove vogna! Jeg får i tillegg veldig mye skryt og folk lurer på hvor jeg har kjøpt de, super gøy og kunne svare at jeg har sydd dem selv. Jeg er som sakt ingen sydame, men jeg begynte å sy til tvillingene mine da de ble født for å spare noen kroner 😀 En hedress koster rund 50 kroner å lage 🙂




Olivia ble modellen denne gangen, jeg har bare rukket å sy en enda 🙂 Når heldress nr to er klar, skal jeg legge ut noen tvillingbilder 😀

Jeg syntes ikke jeg kunne lage de helt like, så denne gangen ble de lilla, hva synes dere? 😀

For deg som fikk lyst til å prøve og sy heldress til ditt barn eller kanskje i gave til et annet barn så har jeg faktsik vært så snill og lagt ut mønster og oppskrift for dere. Flere som har prøvd seg, og fått supre dresser 😀 (den er uten hette) 

MØNSTER

OPPSKRIFT

55 kommentarer

Siste innlegg