DU KAN KLARE DET !

Det er søndag, her både blåser og regner det, rett og slett skikkelig urst!! 
Hva er vel ikke bedre da enn å tilbringe tid inne og i tillegg være litt effektiv og nyskapende?

I går var mamma og jeg å kjøpte ny symaskin og overlock-maskin, så nå er jeg fit for fight for å begi meg ut på nye syprosjekter! Det er sååå gøy å sy klær til jentene mine, jeg kan få de til å se ut AKKURAT slik jeg vil og jeg kan bruke hvilke som helst farger og pynteting jeg vil 😀 Høres det ikke litt gøy ut å sy ?

Du kan sy, hvis jeg kan, så kan du!!! Jeg startet å sy i sommer, og allerede nå er jeg en skikkelig racer med syfoten 😉 Jeg tenkte jeg kunne “brife” litt med syskillsa mine slik at jeg kan inspirere deg til å finne frem symaskinen 

Heldressen finner du MØNSTER og OPPSKRIFT (med HETTE) på, så da er det bare å sette i gang 😀

Fortsatt fin høstdag 😀

35 kommentarer

Siste innlegg