Sydd JULEKJOLE til twinsa :D

Jeg begynte å sy denne sommeren. Grunnen til dette var fordi jeg syntes det var stas å kle jentene i klær som ikke alle andre hadde. Jeg har ikke tatt noe sykurs eller lignende, men jeg har en mamma jeg kan spørre om jeg lurer på noe, ellers lærer man masse av å føle seg frem 😀

I går så jeg plutselig for meg en liten julekjole jeg hadde lyst til å sy, så jeg satt meg ned med papir og penn og tegnet ut mønster til kjolen. 

I dag var jeg klar for å sy, og på dagslurer til snuppene rakk jeg å bli ferdig med en 😀 Det er mange som sier til meg at de skulle ønske de også kunne sy. Jeg trur at alle kan om de bare vil, jeg kunne ikke sy for 6 mnd siden jeg heller, men nå syr jeg det jeg har lyst til å sy ^^, Håper jeg kan inspirere andre til å sy unike klær 😀 




Otilie viser frem kjolen ^^, 

28 kommentarer

Siste innlegg