Vinner av rangla, + det jeg driver med i dag.

 

Da var giveawayen over for denne gang, og det heldige vinneren ble …


IDA KRISTINE BJØRGAN
Send meg en mail: [email protected]

Gratulerer så mye ^^, 
Om du ikke ble den heldige, men ønsker en slik rangle allikevel kan du gå inn på bloggen til SMOKKELINE 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

I dag er det kanskje en blåmandag for min del. Jeg har egentlig hatt en super dag så langt med humøret på topp, men jeg har vært tidenes vimsehue. Haha. I går da jeg laget den hjemmelagde maten til jentene som jeg skrev om her, så satt de på kjøkkenet sammen med deg i hver sin stol, og som de synkroniserte tvillingene de er så bæsjet de samtidig, og begge to klarte å bæsje seg ut av blæia!! Jippi, begge stolene var fulle av bæsj. Så i dag fikk jeg montert fra hverandre stolene, slik at jeg kunne vaske det underste trekket også. Det er en stang som jeg ikke får av på de, utrolig teit, så derfor kan jeg ikke slenge de i vaskemaskinen. Derfor puttet jeg de i badekaret, helte på såpe og gikk ut med jentene i vogna. Ja, jeg kom vel tilbake etter en halvtimes lek med Tyra og lurte på hva lyden fra badet var. Shiiiitt. Vann overalt…. Heldigvis tok jo gulvsluket unna, men jeg holdt på å sortere klær etter farger som skulle på vask, så det lå på gulvet, og er nå kliss klass vått 😛 

Egentlig skulle jeg tatt en tur og rydda litt på kjøkkenet, meeen jeg fant et prosjekt som avledet det hele. Det er på tide å bytte ut det utbrukte salongbordet vårt, og jeg var så heldig at jeg fikk mamma sitt da hun har kjøpt nytt. Jeg synes selve bordet er veldig lekkert, men jeg er ikke så begeistret for furufargen, så derfor holder jeg nå på med å pusse det ned før jeg skal male det hvitt ^^, Gleeeder meg til å vise dere det ferdige resultatet. 

Ha en forsatt fin mandag, plutselig er det fredag igjen 🙂

 

7 kommentarer
    1. Huff da! Kjenner meg igjen. Glad eg husker kaffetrakteren om ikkje anna. 🙂
      Vi har samme stuebord, og eg e so lei av da. Kanskje eg skulle gjere som deg.

    2. Ikke så domt å ta pussinga ut eller i et rom barna ikke oppholder seg, malingstøv er vel ikke det beste å setter seg i alt! Bare et tips 🙂

    3. Hilde: Jeg pusset selsagt i luren til jentene, da de sov ute. Støvsuget mellom hver stripe. Hadde ikke så mange andre valg ^^, Ut hadde jeg ikke fått bordet alene, det veier jo “et tonn”!

    4. Syns det er veldig koselig å lese bloggen din, og er ikke overrasket over at du har bikket 500.000 lesere 🙂 jeg er både imponert og “misunnelig” på deg! Alt du får til og alt du gjør er veldig inspirerende og ikke minst godt gjort! klart at hvis man vil, får man det til.. Men den energien og velviljen du putter i alt d gjør er utrolig gøy å lese om! Jeg er mor til ei jente som er 1 år, og om kveldene er jeg utslitt etter å malt, pusset opp, lekt, kost, lært og laget god norsktradisjonsrik husmannskost til snuppa (og oss selv) + daglig huslig gjøremål..Ser ut som et togvrak, og er i dårlig humør etter å ha brukt siste rest av “første-trassalder-tålmodighet” på kveldsmat,bading, TANNPUSS og lese/kose-stun og er i seng før 21.30 så alle programmene jeg skulle “lande” med, føyer seg i rekken av de mange opptak som ligger på boksen merket “ser det i morgen”. Du ser flott ut! Det stråler av hele deg 🙂
      Og lese de, innimellom mange, innlegg du tar deg tid til å legge ut er et pust i bakken for min del, et siste stikk jeg leser gladelig med en kopp te og koser meg over inspirerende, ærlige, skjønne og innimellom morsomme innlegg ! 🙂 Stå på! og vit at hvertfall jeg elsker bloggen din 🙂

    5. Stine: Kjære deg, tusen takk 😀 Det høres jo ut som du er het super selv med alt du gjør. Blir jo sliten jeg også, vi skal bli det. I dag våknet jeg kl 7 av Olivia, men jeg orket rett og slett ikke å stå opp så jeg ga henne smokken og sov en time til ^^, hihih. Vi har lov til å være slitene. BT er veldig sliten når han har passet snuppene en hel dag. Det tar på å være mamma.
      Tusen takk for herlig tilbakemelding. <3
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg