Snakk om julestemning

I dag kom julen over meg! Virkelig! 

Dagen startet med en melding fra fotografen som lurte på om vi kunne komme i dag, måtte avlyse timen i går pga sykdom. Hun lurte på om jeg kunne reise å kjøpe noen brune strømpebukser til den ene fotoseansen. Men som tvillingmamma er det ikke bare å slenge ungen på armen og springe innom en butikk. Nei, skal jeg ut med dem må det planlegges ^^, Men siden de sov lang-luren sin før vi skulle dra så fant jeg frem det brune ullstoffet jeg hadde kjøpt og sydde to bukser i stedet ^^, 

Jeg husket ikke på å ta bilder hos fotografen i dag, så ingen snikpik derifra, men jeg kan si så mye at det kommer til å blir noen nydelige julekort i år. 🙂 For jul var nemlig tema for fotoshooten i dag. 

BT ringte meg halv 3 og fortalte at han hadde reist hjem fra jobb fordi har var blitt så forkjølet. Jeg spurte hva han villa ha til middag og det eneste han kunne tenke seg var grøt. Så ja, nå står nissegrøten til kok, og peppekakkene er allerede smakt på til forrett! 

 

26 kommentarer

Siste innlegg