Oppussing og juleforbredelser

I dag er jeg Effektiv med stor E! Derfor blir det ikke et meningsfylt innlegg på bloggen akkurat nå, bare en liten oppdatering.

Jeg fikk nytt gulv av min elskede og vi bråbestemte oss for at vi ønsket å prøve å få alt ferdig før jul. Jeg malte stuen i fjord, desverre ble vi ikke helt fornøyd fordi det var en uønsket blå nyanse i malingen. Så i går kastet vi oss rundt etter at jentene var lagt, og begynte å male. Vi rakk to strøk over halve stua, og før jentene sto opp i dag tok jeg siste slik at jeg kunne få møblene tilbake på plass 🙂

Fikk kaffe og skolebrødbesøk av svigermor og hun var her til jentene skulle sove ute i vogna si, veldig koselig med dagbesøk og litt hjelp med jentene. Da de var lagt løp jeg rundt å ryddet litt og fant frem stoffa mine. Nå skal x-antall poser sys til pakkekalender , for 1.desember nærmer seg med stormskritt!!! 😀

Jeg fikk også adventslys av svigermor, perfekt. Desember kan snart ringe inn

Olivia tok en litt kortere lur i dag så da blir det litt alenekos med henne
Ha en strålende dag

9 kommentarer
    1. Elsker bloggen din. Jeg høres sikkert skikkelig fjortis ut nå, men jeg skulle nesten ønske jeg hadde livet ditt. Du er så heldig, jeg har så utrolig lyst på tvillinger selv.
      kunne du kanskje laget et innlegg om huset ditt? Utenfra og alle rommene osv? Er så gøy når du legger ut bilder fra huset.
      Jeg er så imponert over alt du får til. Du er så flink å sy og styre på med ungene. 🙂

    2. Hadde tenkt å bestille, men er litt usikker på kvaliteten. Men er det best i test så slår jeg til:) hvilken str på bilde?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg