6/30 day shred!

Takker høyere makter for at det finnes kaffe i dag. Her må jeg si vi er veldig bortskjemte når det gjelder nattessøvnen. Jentene sover stort sett natten igjennom, kanskje jeg må opp gi en smokk bare innimellom, men det er veldig sjeldent de krever mer enn det. I dag som første skolehelgen min startet hadde selvfølge ei av jentene en urolig natt. Hun våknet etter hun sovnet i går og sovnet ikke igjen før klokken nærmet seg 1. Da sovnet vi også. Halv 5 våknet hun igjen og var ikke til å ro i sin egen seng. Så etter mye prøving og en meg i halvkoma løftet jeg henne over i min seng hvor hun roet seg litt, problemet er at jeg sover fryktelig dårlig med jentene i sengen så jeg lå våken til halv 7, da løftet jeg den lille urolige kroppen tilbake til sengen sin hvor hun heldigvis sovnet. Jeg la meg ned på puta og sovnet igjen. Vekkeklokka sto på halv 8, men jeg var tydeligvis så trøtt at jeg ikke enset den og våknet da BT våknet og lurte på om ikke jeg skulle på skolen, ti over 9, og jeg skulle kjørt kl 9. Bhaa! BT hadde ikke fått med seg jentene urolige natt da han har lært å sove seg igjennom deres gråt. Han syntes jo jeg kunne vekket han så han kunne tatt snuppa da, men det er vel bare at mammainstink å ta natten 😉

Skoledagen var utrolig spennende, men jeg hadde falt med holde i pulten hadde det ikke vært for kaffe og sjokolade i dag. 

17:30 var jeg hjemme fra skolen, da var det å gi de små et suss, får jeg skiftet til varmere klær og dro i stallen. En liten halvtime etterpå var det unnagjort og helgehandelen sto på tur. 

18:30 var jeg hjemme igjen, og vi fikk spist oss stapp mette på taco.

Trur du det frista mye med trening i dag ?? Holy, mindre enn minst, men sta som jeg er fant jeg frem treningstøyet, rigget opp macen med Jillian Michaels og trente i stua, med et øye på sjefa og et øye på TV. Fy fillern jeg misunner de som trener fordi de synes det er gøy. Håper jeg en gang kommer ditt! ^^, Øka gikk veldig fort heldigvis og nå er jeg såå glad for at jeg kom meg igjennom i dag også. Jeg vet at hvis jeg misser en dag har jeg så lett for å falle helt ut av 30 day shred så jeg mååå bare klare de 30 dagene 😀

 

 Jeg er helt utrolig sliten og trøtt, så nå tar jeg kvelden på sofaen med The Twilight Saga: New Moon på nrk3 😀 VEL FORTJENT! 

30 kommentarer
    1. Du er rå!! Jeg håper å komme igang på mandag, en uke på etterskudd. Startet året med forkjølelse på prinsessen, men detbare forverret seg så på fredag ble det ambulanse til sykehuset, håper på få dra hjem imorgen og frisk start på mandag<3

    2. Får nå nesten litt ondt i magen over å lese om din dag. Litt stressa bare ved tanken. Og hva oppnår man? Alt eller ingenting? Kommer vel an på brillene man ser med… Jammen godt ikke alle dagene dine er likedan 🙂 God helg!

    3. Alle har en sånn dag innimellom. Forrige natten sov jeg kun 3 timer (!!) Neste natt sov jeg 9,5 timer sammenhengende. Det har jeg ikke gjort på 7,5 mnd (natten før snuppeliten ble født) 😛 Haha, det går litt opp og ned 🙂
      Det var allikevel veldig godt gjort å både dra på skolen, stallen, butikken og trene etter en slik natt. Nyt helgen og kos deg med din kjære og småsnuppene. 😀

    4. Uff litt av en dag :O godt du kom deg igjennom..
      Jeg har fult med på treningen din, å hadde STORE planer om å begynne mandag som var, men det var jo da alt for lett å se på tv.. Så nå til mandagen begynner forberedelsene til bikini sesongen 2014. Gruer meg alt og ikke mist blir nesten sliten av å se på treningsvideoen :S heh..
      Ha en fin helg 🙂

    5. Kjenner meg igjen der med at pappsen har lært å sove gjennom gråtingen på natten… er alltid jeg som tar guttungen om natten (han sover som regel natten gjennom, men litt urolig de siste dagene), når jeg forteller mannen om det om morgenen har han ikke enset noe, og her sover guttungen på SAMME rom tilogmed :p hehe!! Men er sol du sier; mammainnstinktet 😉
      Stå på, du er helt rå! Og jentene dine er jo bare hel skjønne.<3

    6. Katrin94- mamma til Liam <3: jentene sover også på samme rom som oss 😉 blir jo naturlig at vi tar natten når de skal på jobb på dagen 🙂
      Tusen takk, ha en super helg

    7. Finnes det flere varianter av jillian 30 day shred eller er det samme treningen alle kjører? Når du er ferdig med 30 day begynner du da på nye 30 day eller opp igjen på det samme?

    8. Idag tok jeg 11/30, det vil si level 2, og jeg er SLITEN! Men føles virkelig godt når det er overstått!
      Er gøy å følge deg på bloggen, og er veldig imponert over alt du får til!
      Håper du har hatt ei fin helg 🙂

    9. Hei! Håper du kan svare meg på dette!
      30 day shred med Jillian, når tar du de ulike lvl’ene? Liksom du starter med level 1 på dag 1 også hvordan fortsetter du? 🙂

    10. Liv Hege: hei, klart det. Har vel sikkert skrevet det 10 ganger, men gjør det gjerne igjen :-p level 1 ti dager så lever 2 ti dager så level 3 ti dager

    11. Hvordan gikk det egentlig med dette? Sluttet du, eller sluttet du bare å skrive om det? Like bloggen din veldig godt forresten, utrolig søte bebbiser du har!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg