INSPIRASJON BARNEROM


 

I dette gamle huset har vi et hederssoverom, det er MYE større enn de tre andre soverommene, derfor har vi valgt å gi fra oss det store soverommet til jentene. VI trenger jo ikke all den plassen uansett. Jentene har sovet på samme rom som oss fra de ble født til nå og jeg kjenner at det er på tide at de og vi blir litt mer “selvstendig” ^^, 


Slik ser soverommet vårt ut nå som vi deler med jentne 🙂 

Vi har valgt å la jentene dele rom mens de er små, det er mest egnet i dette huset da ingen soverom har samme størrelse, også synes vi det er fint å sove i samme etasje som dem. De to soverommene nede kommer til å bli brukt som kontor og gjesterom/vaskerom.

Må si det klør litt i fingrene etter å få startet med dekorasjon av barnerom. Jeg vil at prinsessene mine skal få det prinsessefint. 
Våknet ikke før halv 9 i dag -_- og ble liggende å se på bilder av barnerom frem til jeg nå gikk ned å satt på kaffen, jentene sover enda 🙂

Litt inspirasjon. ELSKER ELSKER ELSKER de duse gamle fargene


Må ha slik bil som jentene mine sitter i over. FOTOGRAF: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

Kom gjerne med tips og trisk til å lage et unik barnerom 😀 

 

21 kommentarer
    1. Hei Stine:)
      Satt selv og så på inspirasjons bilder da jeg skulle lage barnerom til sønnen min. Jeg kom over det samme bildet du la ut i dette innlegget (det første bilde) og tenkte at de sengene og himmelsengene ikke var til salgs noen plass.. Men jammen meg fant jeg dem på en nettside her en dagen..HALLELUJA!:) sender deg en link: http://www.aflekthome.no/categories/barnerommet-3

    2. Hege: Sweet lord! De er så sinnsykt lekre! Har desverre ikke 15 400,- å bruke på nye senger :O Men jeg tenkte jeg kunne lage den enden på senga selv, pluss skjørt og så får jeg se om det blir himmelslør eller ikke ^^,

    3. Fotball frue har jo et helt nydelig rom til datteren sin, anbefaler å se på bildene av det, ellers så har jeg selv sette på bilder hvor du tar en Bjørk kvist å henger den i noen tråder ned fra taket og bruker det som et klessativ

    4. Lurte bare på om du hat handlet på nettsiden til soff pg stil? Viss du har, er det bra og leverer alt? Hvis du ikke har, tror du det er bra?

    5. SÅ fint! 😀 jeg og lillesøstera mi (1,3 år) mellom oss, sov på samme rom helt til jeg var 13 og hun var nesten 12 år 🙂 Hadde ikke behov for eget rom i det hele tatt, men nå er det deilig 🙂

    6. Herlige bilder av lekre barnerom. Jeg gleder meg til å lage barnerom til lillesnuppa. Det blir dessverre ikke helt enda da vi pusser opp hele huset (har nettopp tatt over familiegården, hovedhuset er fra 1880! )
      SVAR TIL “MEG”: Jeg har handlet på stoff og stil sin nettside 2 ganger! Det er mulig de har flere ting i butikken sin, men på nettsiden sender de alt du vil ha 😉 Jeg er veldig fornøyd. Første ganger bestilte jeg skjærekniv, skjærebrett, osv. + masse stoffer. Andre gangen bestilte jeg bare masse stoff og sytråder. Jeg fikk mail med en gang om at bestillingen var mottatt. Etter ca 4 dager fikk jeg ny mail om at varene hadde blitt sendt. Etter 4 nye dager fikk jeg hentelapp fra posten 🙂 Veldig enkelt og greit. Du får også med angrelapp, kvittering, osv 🙂 Jeg betalte da jeg bestilte varene men man kan sikkert få med regning på det også hvis man vil det.
      PS: Hvis du bestiller varer for over 1000,- kr. får du fri frakt! 🙂

    7. Cathrine: Supert svar til “MEG”. Selv har jeg ikke bestilt siden jeg kjører forbi et par ganger i mnd. 🙂 Åh, da har dere litt å stri med. 😀 Tenker det blir knall lekkert. 🙂

    8. Det er ikke toll ettersom butikkene er i Norge. 🙂
      Ja, vet du hva! Jeg har mange tanker i hodet og gleder meg til å sette igang med både pysjamas, fleecedress, kosedressen med ugle på, bukse med lommer, osv. Jeg har nettopp sydd 5 sofaputer og er nå klar for å gå igang med litt klær til lillesnuppa 😀 Ååh, dette er kjempegøy! En stor takk til deg Stine som har gitt meg motivasjon og inspirasjon til å sy! 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg