HÅR: Doughnut med flettet krans / FILM

 

Jeg har fått forsespørsel om jeg kan vise hvordan jeg lager frisyren på bildet over. Noughnut med flettet krans er veldig lett å lage om man klarer å flette seg selv. Jeg tenkte det var like greit å vise det på en film, og synes det var ganske morsomt å se at hele klippet var under 7 minutter langt før jeg redigerte det. Fint med en hårfrisyre som tar så kort tid å lage samtidig som det ser så elegant og velgjort ut. Jeg får ofte kommentarer på hvor fin jeg er på håret når jeg har det slik, og egentlig så er dette en frisyre som jeg lager hvis jeg har det litt travel ^^, 

Det man trenger til denne oppsatsen er en doughnut, min er ganske stor fordi jeg har så mye og tykt hår, finn en som passer til ditt hår. 2 stikk og noen lusespenner. 

 

Liker dere filmer? Hvis dere ønsker mer av det, hva vil dere at jeg skal legge ut film om? 

 


 

Ha en fin dag alle sammen! Selv har jeg to tupper som ikke er helt i form, så vi er inne og fyrer og ligger under tepper i dag. 


 

Følg SPEILTVILLINGENE på facebook HER 

24 kommentarer

Siste innlegg