Kaos til tur

(Mobilupdate)

Endelig kan jeg puste lettet ut! Nå sitter vi i bilen og er på vei til Hemsedal. Men guri. Det å skulle reise vekk en helg og plassere to små hos besteforeldre er ikke det samme som å pakke kofferten til seg selv.

Og forskjellene er mange:

Ung og alene:
Sminke, klær, mye klær, litt mer sminke, hvor mange par sko? Hårføner, penger, mobil, lader …

Mamma:
Skrive to sider lang huskeliste. Hva skal pakkes ned? Reisesenger, dyner, puter, laken, babycall, klær til ute og inne pluss litt ekstra, gulpekluter, smekker, toalettmappe, bleier, kluter, leker, smokker, vogn, melk, grøt, frukt, middager som i tillegg må være ferdig laget, flasker, babyer!

Kofferten til meg derimot vet jeg ikke hva inneholder og om jeg har med det nødvendige er jeg ikke sikkert på. Sminken ble slengt sammen i en toalettmappe og påført i bilen. Hvilket definerer godt hvem jeg prioriterer mest sammenlignet med baggen til jentene med brettekanter og antrekk bundet sammen med pyntesmekker. ^^,

Jeg startet å pakke i går og på et tidspunkt var hele stuen et hav av kleskaos, men to bagger, to kofferter og masse løst ved siden av var vi ferdige pakket og klare for avreise i dag kl 12. Olivia syntes hun kunne bli med i kofferten, men de får det nok bedre hos morfar 🙂

Nå skal vi koooose oss ^^,

GOOD HELG!

1 kommentar
    1. Da må jeg si at jeg er glad jeg slipper å pakke så mye for at datteren vår skal bort. Vi er borte bare en dag da. Men svigermor har det meste fra før. Seng, stellebord, klær og mat. Eneste vi trenger å stille opp med er vogn,utedress,lue og flasker 🙂 selv om hun har litt flasker hos seg så tar vi med i tilfelle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg