LUCIAVEN

REKLAME

Endelig har jeg kommet meg inn i en liten god stim igjen, 3. treningøkt denne uke 😀 Øktene er ikke så lange, men nok til at jeg blir svett og føler meg fornøyd når jeg fortsetter resten av dagen. Jeg fikk inn noen kommentarer på at jeg var så slank og “good loking” at jeg ikke trengte å trene ved mitt forrige treningsinnlegg. Først må jeg jo si takk for komplimentene, men at jeg ikke trenger å trene er jo veldig galt. Jeg trener ikke for å bli slankene noe dere sikkert skjønner, jeg vil gå opp i vekt i form av styrke. Etter 12 år som aktiv rytter har jeg hatt noen harde møter med bakken naturlig nok, og det gjør at ryggproblemene kommer med en gang om jeg ikke trener. Svangerskapet var pain, jeg hadde så vondt i ryggen at jeg ikke viste hvordan jeg skulle makte helt ut. Hadde ikke sjans til å trene eller gå turer fra uke 17 da jeg fikk smertefulle kynnere som gjorde at jeg måtte lytte til kroppen og ta det med ro. Fant ut i uke 20 at det ikke var så rart siden det ventet to små der inne. 
Da jeg satt i gang treningen etter sangerskapet (6 uker etter fødselen) var jeg så svak som jeg aldri hadde trudd. Så selv om jeg var slank har kjernemuskulaturen blitt svekket og for meg er det viktig at den er sterk nok til at jeg slipper å gå med unødige smerter.  

 

Dette treningsettet her er det fineste treningsettet jeg noen gang har eid. Det er min barndomsvenninne som har startet en fantastisk kolleksjon som er noe utenom det vanlige. Endelig ei jente som tørr å gå litt utenfor og har designet en kolleksjon med masse spreke og nydelig farger. Jeg digger hvert treningsbilde hun legger ut på sin IG-profil ->LUCIAVEN<- hvor hun har hele 34 K følgere. 

Det andre som skiller seg veldig fra de vanlige treningsklærne vi kjøper er stoffet. Jeg stusset raskt over “one size fits all” (XS – L), føler at hver gang det er slik så blir det for stort for meg eller feil passfasong. Det måtte jeg så klart spørre Lucia om, og det er ikke noe tull, stoffet er utrolig mykt å ta på og det har en kjempe god strech som gjør at “one size fits all” faktisk stemmer. På hjemmesiden LUCIAVEN.COM har hun skrevet følgene: Treningstøyet er laget av høyeste kvalitet og spesielle teknikker som kombinerer nylon, spandex og lycra. Disse teknikker sikrer perfekt tykkelse og form som føyer seg til kroppen. I tillegg er treningstøyet lett, det puster godt, krymper ikke, falmer ikke, og sist men ikke minst, det tørker hurtig

Buksa har et påsydd stykke øverst som man man velge å ha opp til en higwaist eller ned med et kort liv. Elsker det. 


HER finner du dette nydelige settet (Double strap – Alizarin Crimson Set)

Treningtøyet til Luciaven er svært populært og du har kanskje sett tøyet hos proteinfabrikken.no.
Under er et bilde fra nettsiden til LuciAven over nåtidens kolleksjon, se så utrolig mye kule antrekk. Virkelig treningsklær som gir motivasjon og som fremmer selvtilitten over å føle seg fresh. Legg også merke til prisene, ingen tvil om at det er rimelig å betale 799 for treningsbukse og sportbh.  Klikk på bilde så tar jeg deg med til siden 🙂 

 

11 kommentarer
    1. Likte buksen 😀
      Herregud, vakre kvinnemenneske !!!! Ser ikke ut som du har født to små nydelige barn 😀

    2. Flotte treningsklær 🙂 Godt å høre at du trener for å holde ryggen i vater! Det er utrolig viktig med sterk kjernemuskulatur når man har ryggplager. Mange tror det er ” farlig ” å trene når man har ondt i ryggen, men det er faktisk ” farligere” å ikke trene. Et treningstips er timen ” Sterk Rygg ” med fysioterapaut Torill, på http://www.trenpanett.no 🙂 Riktig god helg!

    3. For et fint sett! Tror jeg må inn å se på de klærne der 🙂
      Du er flink som trener i tillegg til to små barn og alt annet du holder på med 🙂

    4. Alltid herlig med en treningsøkt i blant! Lurer på om du kunne lage ett innlegg om vogna dere har, hva dere synts er bra, hva som gjorde at dere falt for akkurat den osv? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg