Nytt gjesterom og besøk

Hei og hå ! 

 

Travle dager her i gården ^^, Men stikker innom en liten tur for å si at jeg lever. Hihi

I går hadde jeg tidens mest effektive dag, jentene var noen timer hos farmor og farfar så da fikk jeg vært i stallen og trent hesten min, så var jeg på handletur før jeg kom hjem og satt i gang med laging av middager til jentene samtidig som jeg begynte å male gjesterommet vårt. 
Gjesterommet har siden jeg flyttet inn vært et gult roterom siden vi har brukt et annet til gjesterom, men nå har jentene begynt å sove på det gamle gjesterommet så da måtte roterommet komme i orden. I dag får vi nemlig besøk av ei tvillingmamma og blogger (Bloggen finner du HER) med sine to helt fantastisk nydelige jentener.
Veldig praktisk for ei tvillingmamma og komme på besøk til en annen tvillingmamma, da det meste er klart. Jeg skal hentene henne på toget og har to stykk bilstoler klart i bilen samt plass til vogna baki, og nå har jeg innredet soverommet med to reisesenger til twinsa ^^,

Gleder meg bare såå til å endelig hilse på, men nå må jeg svinge meg rundt igjen for jeg er ikke ferdig med dagens gjøremål riktig enda. Dere la kanskje merke til at det fremdeles mangler en seng til mor på rommet, den er på vei ned fra 2.etasje.  😉

Snakkes 😀 

13 kommentarer
    1. Hva heter bloggen? Når jeg trykker der kommer det ingenting opp! Så flink du har vært. Du er et veldig godt forbilde for meg og kommer til å lese bloggen din hele livet! Du beviser at det ikke er forferdelig å være tvillingmamma som mange tror. Othilie og Olivia er de skjønneste ungene i verden❤️ Skjønner godt at du er stolt av de❤️ Og du…du er en fantastisk mamma. Du er super fin og en kjempe snill mamma❤️ De er heldige som har deg og du er heldig som har de. Klem fra Ida:)

    2. Så flink du er! Jeg har selv en gutt på 1 år og synes det er vanskelig med bare han å få tid til både huslige gjøremål, tid til hesten min og maling og fiksing i huset. Han henger i beina på meg hele tiden 🙂 så kan skjønne at en av fordelene med tvillinger er at de har hverandre å leke med så mor får gjort litt innimellom 🙂 kjempefint rom!
      Og så moro at du får besøk av henne, har fulgt både deg og henne på insta lenge ^^
      Stå på videre 😀 du inspirerer mange 🙂

    3. Åååå det blir sikkert kjempe koselig, både for små og store ♥ Ser veldig opp til deg Stine.Du virker som en fantastisk mamma, Otilie og Olivia er super heldige som har deg. Synes det er veldig gøy å lese bloggen din, og det er også utrolig gøy å følge deg på instagram 🙂
      Kos dere masse i dag alle 6 !
      Hilsen fast leser på både din og Lises blogg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg