Åh, NEI! Nå går det rett vest med meg …

God dag alle mine vakre, snille og hyggelige lesere:)

I dag fikk jeg besøk tidlig på dagen av min fantastiske søster og datra hennes, verdens vakreste Solveig ^^, De kom rett etter frokosten vår til et litt bombet hus. Haha, var så trøtt og sliten i går etter litt tullete natt at da jentene var lagt for natten og jeg hadde vært i stallen og trent hesten falt jeg om på sofaen sammen med min kjære og så en film. Rot fikk vente til morgendagen. Kan ikke si det er noe bedre nå etter at to på 10 mnd og ei på 2 og et halvt har lekt rundt i hele huset. 

Søster Line hadde med seg lunsj til oss og jeg sto for kaker, har såå mye igjen etter bursdagen til BT på mandagen. Trur vel jeg har spist på meg to kilo bare i dag. Haha. 

Haha, noen som ser meg på bildet over? 

OG så kommer det lurt fra min søster: “vet du hva jeg har sett hos deg i dag?” – var som jeg leste tankene hennes og brøyt ut i et forskrekket: “GRÅTT HÅR????”, hun trakk hardt på smilebåndet. Og trur dere ikke at mitt første grå hår sto rett ut fra knollen min. Line kunne jo ikke dy seg så vi ble sittende som aper som peller lus fra hodene på hverandre, og fant til sammen TRE GRÅ HÅR i hodet mitt. BUUUUHUUUUuuuuuu…. Det kaller jeg dårlige gener. Følte meg plutselig VELDIG mye gamlere enn det jeg er (22). Jeg som har vært så happy for at jeg endelig etter så mange år har klart å vokse ut min egne hårfage (- ombreen i bunn). Så lenge for den gleden, nå må jeg vel om ikke lenge begynne å helfage igjen. 

:(((( 

Ingen vei tilbake nå, jeg blir vist gammel.. 

 

20 kommentarer
    1. Haha, så søt du er! 🙂 🙂
      For noen måneder siden så fant jeg en rynke i panna mi.. Hjelp! 😛 Men sånn er det 🙂 Jeg elsker livet mitt nå, og ville aldri valgt å være 16 år og rynkefri igjen 😉
      HAHAHA, jeg så deg ikke på bildet over i det hele tatt! Jeg så at en annen har kommentert at du var på kniven og da så jeg deg jo. Jeg lette og lette, og fant til slutt en “løsning” som tydeligvis var veldig feil. Jeg må bare si det selv om det er superteit :p Jeg trodde maisen var ansiktet ditt, og at salaten var håret. Den røde paprikaen var en rød sløyfe. Tomatene var halsen og to pupper. Haha 😛
      Det er koselig med søster og barnedate 🙂 Ha en super kveld 🙂

    2. Du tar jo helt av, skjerings med det hysteriet. Litt grå hår kan alle ha. Sitte der og si du er gammel. Tenk på de som er 40 du.

    3. Det der min lille krise også 😛 Etter jeg fikk Oliver kom det ett og annet grått strå frem… Nå 5 år etter og en ny baby tror jeg det er best det alltid er farge i dette håret, men de grå klarer å stikke seg frem uansett! Jeg blir GAL av det, liker det overhode ikke 😛 Men det er jo ingen vei tilbake 😉 Vi overlever det nok 😛
      Kan tenke meg det har vært liv i heimen hos dere idag 🙂 Koselig!

    4. Anonym: haha. Litt selvironi må det vel være lov å ha. Hadde jeg vært så hysterisk som du har tolket det til så hadde jeg vel ikke publisert det til Norges befolkning igjennom bloggen 😀

    5. Jeg hadde også grått hår en gang. Men jeg var lita, og har bare sett 1 til etter det. Fikk svar på hvorfor, dødt hårstrå. Du har nok hatt det før, men ikke sett det. Får satse på at det er det, igjen vil vell ha grått hår 🙁

    6. Man ser nå plutselig eldre ut med grå hår. Jeg synes det er for tidelig med grå hår i min alder også. Fant vel første grå hår etter fylte 30, og jeg synes jeg hadde ekle gener 😉 Ha, ha, kan jo hende jeg glemte å se etter tidlugere… Heldigvis mye fin farge å få kjøpt, men kunne gjerne sluppet å farge håret hver 3 mnd i 30 år. Ja, når man er 60 er jo grått hår ok, vil jeg anta 😉

    7. Har hørt at veldig mange får gråe hårstrå i 20årene. Selv så farger eg håret, så legger ikkje merke til om eg har fått det eller ikkje.

    8. Veit hvordan du har det! For bare et par uker siden fant jeg mitt første grå hår. Jeg nappet det ut for å se mer nøye på det. OG DET VAR GRÅTT JA. Deprimerende. Jeg er da bare 20 år. Håper resten av de grå håra venter litt med å komme fram! Ellers blir det nok brukt mye penger hos frisøren, haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg