Budrunde (over)


Flere har savnet syinnlegg i det siste, og grunnen til at jeg nesten ikke var sydd noe som helst den siste tiden er fordi overlock-maskina mi er på tur, litt syk stakkar 🙁 Er jo egentlig litt dårlig siden jeg har vanlig symaskin som jeg kunne brukt, men når man er blitt bortskjemt med en overlock er det plutselig veldig nedtur å bruke en symaskin fordi det tar så veldig mye lengre tid, og da har motivasjonen falt litt også. Jeg gleder meg veldig til overlocken er friskmeldt igjen, da skal jeg sy og sy og sy 😀 

Jeg får veldig mange spørsmål om jeg tar i mot bestillinger, noe jeg ikke har tid til desverre. Gjorde det en liten periode før jeg begynte å blogge, jeg tenkte kanskje jeg kom til å få inn 3-4 bestillinger for den tid hadde jeg heller ikke så mange følgere på IG (speiltvillingene) og det var jo de som tok bestillinger av meg. Må si jeg ble helt overveldret av hvor mange bestillinger som strømmet inn, det ble så mange at jeg måtte slutte da jeg følte jeg fikk meg en fulltidsjobb når jeg egentlig skulle være hjemme å kose meg med de små ^^, 


Heldressene jeg syr har vært et av plaggene med mest popularitet blant følgere og senere lesere på bloggen. Det er ikke rart, et mer praktisk plagg trur jeg ikke finnes. Jentene har nærmest sagt bodd i dressene siden den første jeg lagde til dem. Vi bruker de HELE tiden. Haha. Når de er ute å sover i vogna trer jeg dressene på utsiden av klærne, da holder de en perfekt temperatur i vognen med dyne/vognpose rundt seg. Når vi skal ut på biltur holder dressen dem perfekt varme, trer den igjen på utsiden av klærne og rett i bilstolen, den er ikke så tykk at det blir utrygt som det fort kan bli med for tykke dresser og jakker under belte. Vi har til og med hatt en periode hvor jentene sov med heldressene utenpå pyjamasen om natten. Det var vår reddene engel for nattessøvnen. Som sikkert mange allerede vet har jentene vært veldig tullete på kveldene, de har sovnet når vi har lagt dem, men våknet en time etter å vært umulig å få til å fortsette å sove. Jeg fikk et tips om å bruke ullfrotté pyjamaser da det holdt dem varme selv om de snudde seg ut av dynene, syntes det ble for dyrt å kjøpe så tenkte jeg skulle sy det selv, men fikk aldri somlet meg til å kjøpe stoff før jeg prøvde å legge de med dressene på utsiden av pyjamasen. Vips så sov de fra 19-8:30. Så ja, de bor nærmest sagt i dressene sine, som passer perfekt til høst, vinter og vår ^^, 

De lilla dressene er blitt for små til snuppene, derfor selger jeg de om det er av interesse. Dressene er sydd i str 68. Jeg selger de separat eller sammen etter ønske fra dere. Og jeg tenkte å gjøre det litt morsomt med å lage en liten budrunde på dressene: Budrunden starter på 1,- dressen, budrunden skjer i kommentarfeltet om du vil være med. Sannsynligheten for at naboungen har en lik er vel omtrent lik null, så er du heldig kan du få kjøpt en eller to helt unike dresser til ditt/dine barn.

Skriv:
En dress   – (din pris)  /eller
To dresser – (din pris)

Budrunden er over kl 20 I KVELD! (BUDRUNDEN ER OVER!) 

GRATULERER Malin Tanita – skribenten av barnelatter.blogg.no – du vant budrunden ^^, 

 

Lykke til !

32 kommentarer

Siste innlegg