Different scarf to different mood

//Annonse//

God dag alle sammen, tidlig på´n her i dag. Tannlegetime klokken 8! Haha, alt for tidlig for meg, NULL HULL! Er så stolt av de sterke tennene mine som tåler jucie, brus og kaffedrikking år etter år 🙂 Nå nærmer helgen seg kraftig. Og i helgen skal vi på firmatur til Kiel med jobben til BT, jentene skal være hos Mormor og Bestelars sammen med kusine Solveig på 2 år – så der kan jeg tenke meg det blir liv i leieren! 😀 


// Jeansblå // lys blå // lys grå //

Tidligere har jeg vist dere tre vakre skjerf fra BuyHelse i fargene camel, mørk grå og rosa, (SE HER). Jeg elsker de nye skjerfene og bruker de HELE tiden, haha. Ute og inne. Skjerfene fra BuyHelse er laget av 100% ull og de er altså bare så myke, nesten så jeg ikke skjønner at det ikke er 50% silke i de. Utseendemessig minner de om Acne sine skjerf, men koster under halve prisen. De har den perfekte lengde til å surre to ganger rundt halsen og er veldig lette å få til å henge pent. Skjerfene kommer i de lekreste farger, du kan se alle fargene HER. Jeg har vært så heldig å motta 3 nye farger i posten denne uken, og da kan jeg ikke la være å vise dere. 

Fargene går mot lysere tider og hva er vel ike bedre enn å ha mange forskjellige farger å bytte på etter humør og antrekk. Fargene jeg har fått denne gangen er jeansblå, lys grå og lys blå. 


Jeans blå ullskjerfet finner du HER

Skjerfet i fargen jeans blå har en kjempe fin blå farge som passer utrolig godt sammen med jeans – noe som kanskje sa seg selv. Fargen er rolig og passer derfor godt til de fleste antrekk. Selv legger jeg merke til hvor godt den mørkeblå fargen rammer inn ansiktet mitt og fremhever øynene. Absolutt et “MÅ HA” skjerf. 

 


Lys blått ullskjerf finner du HER

Skjerfet i fargen lys blå; Vanligvis kler jeg veldig sjeldent lyse blåfarger, så jeg var veldig spent på hvordan dette kom til å se ut på meg. Igjen ble jeg veldig positivt overrasket over skjerfet da jeg åpnet det fra esken. Det har ikke den lyse blåtonen som jeg ikke kler, sikkert fordi den er så dus. Og det morsomme med dette skjerfet er at det endrer seg fra dagslys til innelys og fra fargene på antretrekket.. Inne om kvelden ser det nesten ut som skjerfet er i fargen lys Aqua, det ser du på bildesamlingen i bunn, når jeg legger skjerfet på snøen som er helt lys blir den skikkelig lyseblå og det ser ikke ut som det er noe grønt i det i det hele tatt, på bildet over får den en slags mellomtone. Kjempe herlig farge! 

 


Lys grått ullskjerf finner du HER 

Skjerf i fargen lyse grå; Et grått skjerf er alltid en innertier, passer jo til alt. Selv om jeg synes det er veldig fint med farger som skiller seg litt ut, så blir det til at jeg bruker farger som grått, sort og hvitt mest, rett og slett fordi det passer til aller klær og til alle annledninger. Liker også at det grå matcher med vogna og vognposene til jentene. ^^, Nok et “MÅ HA” skjerf.

Et skjerf er ikke bare et skjerf, men et smykke som kan brukes på så mange forskjellige måter. Disse skjerfene er så store at de kan brukes som sjal over skuldrene sammen med en kjole også, og selv om det er ull så er det veldig tynt og mykt så det blir på ingen måte for grovt eller vanskelig å dandere. 

Følg ByeHelse på facbook (HER), om du ønsker å få med deg nyhetene deres. De har så mye fint 

13 kommentarer

Siste innlegg