Hipp Hurra for MEG !

Så var dagen min kommet også! I dag ble jeg hele 23 år, og jeg kjenner at det er på tide å stoppe opp nå. Trur jeg slutter å telle åra fra nå, “det går ikke” – kommer det fra BT som ligger ved siden av meg og plager:P

I år var jeg så flink, ba familien på besøk og disket opp med kaker, kaffe og brus. Kan ikke akkurat si at min sterkeste side er å bake. Eneste jeg har bakt er til jul sammen med mamma og da har det stort sett bare vært å hjelpe til med å forme og steke deigen som hun har laget i forkant, haha. Jeg dekorerte dåpsbløtekakene til jentene, men det var mamma som hadde laget selve kaken selv om jeg satt den sammen. Så i går/i dag har jeg laget min første bløtekake fra bunn av og ostekake fra bunn av. Ostekake er desidert min favorittkake, så den måtte så klart med, bløtekake er jeg ikke like hard på, men hva er vel en bursdag uten? Også synes jeg det er veldig moro å dekorere og pynte, så da måtte jeg lage en bløtekake også.

Var rimelig spent på hvordan de kom til å bli. Og vet dere, de ble såå gode. Haha. Heldigvis ikke bare jeg som sa det, to store kaker ble nesten slukt ned av 10 mager. Jeg som trudde det ble aaalt for mye kake. 

Dagen min har virkelig gått i ett fra kl 7 i dag morges. Da fikk jeg ikke sove mer, så jeg spratt opp og begynte å lage ferdig kakene, sammen med frokost og barn som svirret rundt. Kl 11 var jentene på plass i vognen sin for dagluren så da var det bare å spinne rundt med støvsuger og vaskefilla før gjestene kom kl 14. Det har vært skikkelig koselig, og det er vel ikke lenge til neste selskap, for nå er det jo bare litt over en mnd til jentene blir 1 år!! Wæææ, tiden går så fort…. 

Håper dere har hatt en fin søndag. Og tusen takk for alle gratulasjoner jeg har fått på instagram. Det varmer så godt 😀

 

18 kommentarer

Siste innlegg