Lykkerus

For en dag! 

Jeg kan ikke få sagt det nok! Den sola… I Love You! I dag møtte jentene og jeg BT på barnashus i lunsjen hans. Vi er nødt til å oppgradere til større bilseter for jentene nå, og vi har stått mellom to stykk. I dag fikk vi prøve begge setene i bilen, og det ble soleklart for oss hvilket vi måtte velge. Kommer til å skrive litt om bilstolvalget vårt på bloggen i morgen. 🙂 

Jeg fikk så lite lyst til å reise hjem igjen etter å ha vært en tur i byen så vi kjørte heller innom et lokal kjøpesenter (Revetal så klart). Først tok vi oss en liten shoppingrunde, det er 30 % av hos Kappahl for alle som er medlem, noe så klart jeg er. Har gått og siklet på en jakke til jentene der, også fant jeg en nydelig kjole. Elsker newbie serien! Vi måtte også en tur innom Kine på Helt Perfekt så der gikk det litt tid til snakk og mer klestitting, trengte en helt enkel hvit body så da fikk vi med oss det også. 

Slenger med noen bilder av innkjøpene. Tenk at jeg tar bilder av plaggene UTE på GRESSET 😀 Tyra synes det er like godt som meg å kjenne solen steke mot kroppen, hun ligger langflat på plattingen og er varm som en glo

Jakken koster 249,- før salget 😀

Kjolen koster 179,- før salg

Strømpebuksene er foresten fra BarnasHus

Etter vår lille shopperunde satt vi oss med på Resturanten og tok lunsjen der. Har alltid følt at det er fryktelig dumt å sette seg på en kafé alene, men nå har jeg jo alltid to gode venner å snakke med. Jentene koste seg minst like mye som meg, så det er nok ikke siste gang vi setter oss på kafé alene 😀 På nabobordet satt det en voksen tvilling, så da fikk vi skravlet litt også.


“Smake Mamma?”

 

(minner om at du kan være med i trenkingen av et gavekort på 500,- hos GullKorn Design. Trekningen skjer til søndagen – SE HER )

5 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en koselig dag! 🙂 Vi hadde også en veldig fin dag i går. Den sola har tydligvis ALT å si 😉 😀 Jeg blir i såå godt humør når solen skinner. Jeg tok på snuppa utesko for første gang og vi var ute og gikk en tur.
      Jeg hadde heller aldri satt med på cafè alene, men du var jo ikke alene 🙂 Dere var jo 3! 😀 For meg hadde også føltes naturlig å satt med ned på cafè med Olivia. Det hadde bare vært koselig 🙂 Er det forrersten Otilie som er til venstre? Det ser ut som hun har litt mer hår + at hun har på seg rosa body (tror jeg) 😉
      Supersøte kjoler forresten. Og salg er bare best 😉
      Satser på en like fin dag i dag også, for her skinner solen fra en blå himmel! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg