Lørdagskos!

Tenkte egentlig jeg skulle stikke innom bloggen i går kveld, men tiden fløy vist forbi 🙂 I går hadde jeg en lørdag etter boka, helt perfekt. Jeg brukte morgen og dagen på å rydde og vaske enda mer i huset og handle inn til kaker og hygge til dagens bursdag 😀 Jaaa, jentene har bursdag i dag og er blitt 1 år! Hurra, men jeg kommer tilbake til det snart, først skal jeg dele gårsdagen med dere. 

Klokken 17 var vi bedt på påskemiddag til mamma og samboeren, de skal til Argentina i påsken så derfor var påskemiddagen litt tidlig i år. Alle vennnene mine sier alltid at de elsket å spise middag hos meg da jeg bodde hjemme med mamma og pappa, og mamma med sin nye samboer gjør det ikke akkurat noe dårligere på kjøkkenet, dette er to personer som virkelig har lidenskap og kunnskap om mat, og jeg har rett og slett en STOR matfest i munnen min hver gang jeg spiser der! NAM

Forskjelllen på en lettvindt middag hos mamma og Lars fra oss er, rosastekt biff med en salat og saus til mot vår gradiosa ! 

I går ble vi servert en 4 retters middag av de deiligste smaker ! 

Håper dere hadde en like bra dag som meg i går, og i dag er SOLEN fremme, hos dere også ?

5 kommentarer
    1. Gratulerer sååå mye med 1 årsdagen til Otilie og Olivia! 😘🎈
      Om 4 dager er det 1 årsdag her i huset 😊 kos dere masse i dag!

    2. Nam! Mamma er også sånn, hun lager alltid god mat! Alle vennene mine elsker å spise hos meg O:) vi har hatt grandiosa og ferdig pizza her i huset en gang, så lenge jeg har bodd hjemme, og det er snart 19 år! haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg