Vår påske

Det er flere som har spurt hva vi skal i påsken. Jeg skulle gjerne fortalt at jeg lå på spa med et glass vin i håndet, men det stemmer jo ikke. Vi bor nemlig i et gammelt kaldt hus, så vi trenger ved til vinteren. Derfor går nok påsken vår med på å å være ute og bære tømmer og kløyve ved til vinteren 🙂 
Om dere lurte så passer dette faktisk langt bedre til vår livsstil enn spaopphold. Vi koser oss veldig med å bare kunne være hjemme og jobbe på gården, det er alltid mye som må gjøres når man bor for seg selv på en stor gård, så hvilehjem driver vi sjeldent med.


Huset og låven vår i bakgrunn 

Hvis noen var i tvil; det er faktisk jeg som kjører gravemaskin 😉
Haha… meeen for å være helt ærlig er det drit vanskelig, så godt er det at BT kan kunsten og kunne ta jobben selv etter min lille trening. Og da kunne jeg svirre rundt i det fantastiske påskeværet og leke hobbyfotograf

Da jentene våknet var alle stokkene kjørt opp bak låven, så jeg fant frem et hestedekken som vi campet på med lunsj i låvenåpningen

Ha en fortsatt strålende påske <3

11 kommentarer
    1. Her er det eksamen lesing i hele påsken, men vi drar til London neste uke. Helt i orden for meg å være hjemme i Norge når det er så fint vær! Kos dere videre i påsken! Ungene dine er helt utrolig nydelige <3

    2. Sånn er vår påske også 😛 Vi pusser opp et stort gårdshus (vi tok over familiegården i fjor sommer) . Dvs, samboer isolerer, setter inn nye vinduer og nytt panel, og jeg passer lillesnupp, lager maten, osv. Det blir litt “kjønnsrelaterte oppgaver” men jeg var da med å rive panelen da 😉 Og samboer vasker opp 🙂 Håper dere får en fortsatt fin påske og at dere får masse ved til vinteren! 🙂

    3. Hei!
      Håper dere har en fin påske!
      Jeg har fått skikkelig sydilla og har latt meg inspirere av deg mange ganger. Sist da jeg forsøkte å sy noe som ligner på den prikkete kjolen du har sydd. Jeg tegnet mønster selv og jeg har laget noe som ligner på din kjole, men jeg er ikke helt fornøyd..kunne du ha forklart meg kort hvordan du monterer sammen kjolen? Jeg har lite erfaring fra før, så jeg har bare prøvd meg frem…

    4. Slik holder vi på også 🙂 mamma og pappa ligger ALDRI på latsiden, jeg og søstera mi er litt mer bedagelige, men putler alltid på med noe “handy” 🙂 deilig med spaopphold innimellom da, men blir veldig fort kjedelig og rastløs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg