Noen dager skal bare nytes

I dag har vært dagen jeg bare har kjent på det å nyte en dag akkurat som en dag kan være. Det er siste dag i påsken, og her har det vært 16 grader i skyggen, og godt over 30 i solveggen. Kroppen min har fått energi igjennom solen, jeg har fått mitt første solskille etter bikini og jeg har fått en masse fregner på nesen. 

Denne dagen har jeg rett og slett forgudet, og jeg har ikke gjort annet enn å nyte den sammen med mine to vakre piker. Og ikke bare det, jeg tok frokosten hos min fantastiske søster med mann og barn og så krasjet vi hos min aller beste venninne. Det var så varmt på verandaen deres at vi omtrent kunne leke at vi var i syden. Vår tre vakre snupper fikk til og med lov til å plaske i vannet for å kjøle seg ned. 

5 kommentarer
    1. Utrolig koselig 🙂 hvor har du kjøpt servise ditt? Har både koppene og fatene selv som jeg har fått i gave. Skulle gjerne kjøpt mer av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg