Nytt prosjekt

I dag forsto jeg for alvor at jeg er ei blodekte tvillingmamma. Jeg var helt nødt til å reise inn til byen (Tønsberg) for å handle noen “dingser” (vet så klart ikke hva det heter) til å henge opp hyllene på barnerommet med. 
Jeg har også hatt et prosjekt i hodet de siste dagene, men jeg har ikke helt vist hvordan jeg skal få utført prosjektet. Så langt jeg har kommet i tenkingen er at jeg trenger en stor sirkel og stoff. Og innen 20 minutter har jeg klart og vært farmanstredet rundt (og det er ikke et lite kjøpesenter) og plukket med meg diverse til prosjektet. Noe stort rundt fant jeg på ClasOhlson, og det ble en grillrist! Haha. Perfekt 😉 Tenkte jeg skulle ta turen til stoff og stil i morgen, men da jeg kom over 40% på alle gardiner hos Kid, ble det mye billigere å handle stoffet jeg trengte der. Så fikk jeg jo med meg litt annet pjus hos princess, og for ikke å glemme, jeg var også innom Meny og handlet mat, samt en del andre butikker jeg ikke handlet i – Ja, på 20 minutter!

Det er slik man blir av å være mamma til tvillinger – steike effektiv! Så hvis noen lurer på hvordan jeg rekker alt så er svaret: Jeg er tvillingmamma!  

Jeg håper noen er spente på hva neste prosjekt på planen er, for det er i hvertfall jeg 😀 

Noen som tørr å gjette? 

 

28 kommentarer

Siste innlegg