SONY A5000 Kamera

Sponset produkt

Til tross for rennende neser og nysing har vi hatt en veldig fin dag. Og det takket være det fine været som har kommet. Etter dagluren til jentene var vi ute i hagen og koset oss. Og siden jeg ELSKER å ta bilder ble jeg nødt til å vise frem det nye kameraet mitt. I et sammarbeid med Sony, har jeg fått prøve Sony A5000 slik at jeg kan vise det frem til dere. Så god fornøyelse sier bare jeg 😀

Jeg har fremme kamera daglig så det er viktig at jeg har et som tar gode bilder og som fungerer slik det skal til en hver tid. Jeg bruker for det meste speilreflekskameraet når jeg er hjemme,  men jeg har virkelig savnet et mindre et når vi er ute på tur. Blir ofte til at jeg heller har droppet å ta med kamera på tur fordi speilrefleksen rett og slett blir for stor og tung å bære med seg. Ikke nå lengre! Det flotte kompaktkamera Sony A5000 er akkurat hva jeg hadde ønsket meg.

Designet er nydelig, og det har en rekke “i tiden funksjoner” som selfie-funksjon og Wi-Fi slik at man kan sende over bildene direkte til mobilen og sosiale medier. I følge min fotografutdannede søster så er kompaktkamera det nye speilreflekskamera, for hobbybruk er et kompaktkamera like bra som et speilrefleks, bare mye mer praktisk. Jeg har ikke tenkt til å ramse opp alle funksjonene, så hvis dere vil vite mer kan dere se denne videosnutten fra Sony, den presenterer Sony A5000 veldig godt 🙂 

Dere finner dettte lekre kamerat HER
.
Ha en fortsatt fin kveld! 
20 kommentarer

Siste innlegg