SHOUT-konkurranse

I dag er formen en helt annen enn i går! Juhuuu 😀 Meeen, er det noen som vet hvordan huset blir seendes ut når mammaen har vært syk? Det er ikke ett eneste rom i dette hus som er ryddig! 

Så i dag har jeg fått på skautet og etter en rask tur på macen må jeg grave hodet ned i vaskebøtta!

I går kveld bestemte jeg meg for å ha en SHOUT på instagram. Det er veldig mange av de store IGprofilene som deler hverandre, såkalt fremsnakking – noe jeg elsker. Men det finnes så utrolig mange fine instagramkontoer som ikke har like mange følgere og da kan det være vanskelig å bli oppdaget. Over 60 meldte seg på konkurransen og jeg plukket ut en verdig vinner. På noen timer gikk hun fra 1000 til 1800 følgere – for ikke å snakke om, det fortsetter å renne inn nye, noe hun virkelig fortjener. 

Siden det var så stor suksess, kommer jeg til å shoute en ny instagramprofil i kveld – så hvis du føler du har en fin profil som du vil dele med andre så bli med i konkurransen hos SPEILTVILLINGENE 😀 

Jeg lurte på å gjøre det samme med en blogg, ville det vært noe? Det finnes også veldig mange flotte blogger, men det er heller ikke så lett å bli sett om man ikke har rukket å få mange lesere. Jeg har tidligere nevt to blogger på min egen blogg noe som resulterte i topp 40 plassering hos ei og 1000 nye lesere hos den andre. Det gir meg så mye. 

Så hva sier dere? Vil dere ha en bloggshout hos speiltvillingene? 

Ha en strålende dag <3 

 

31 kommentarer

Siste innlegg