Inkluder barna!

I dag fikk jeg alenetid med Olivia da hun våknet en halvtime før de andre. Alenetid for meg betyr så utrolig mye da det høre med til sjeldenhetene. Det er også eneste tiden hvor jentene synes det er veldig gøy å være sammen med meg, for med en gang de alle er våkene synes de er mer gøy å leke med hverandre enn å være mammadalt. Jeg var nødt til å lage middag til jentene i dag, torsk på menyen. Og jeg trur kanskje at noe av det gøyeste jentene vet er når de får være en del i aktivitetene som skjer her i huset, om det er å vaske klær eller lage mat så elsker de å være med. 

I dag fikk Olivia være den heldige. Og når jeg lager mat sammen med jentene setter jeg de alltid opp på benken sammen med meg, siden de er litt klåfingrete og nysgjerrige lar jeg de få noe å leke med eller spise. Da sitter de pent og skravler og koser seg sammen med meg. I dag fikk Olivia et eggeglass med blåbær

Jeg elsker når bildene beskriver hvilke lykkelige barn jeg har. Gud så høyt jeg elsker dem. 

 

30 kommentarer

Siste innlegg