Velkommen til vårt soverom!

Nå har det blitt mange husinnlegg de siste dagene, jeg håper ikke det gjør noe. Jeg er jo så ivrig med de mange prosjektene, så da gjenspeiler det seg i bloggen også 🙂 Jeg var på låven i går og fant flere skatter, en gammel kasse til og en stor tømmerstokk. Mange lurer på hvor jeg henter inspirasjon fra og det er flere steder. På instagram følger jeg mange som er flinke med interiør og design så der får jeg mye inspirasjon, men akkurat inspirasjonen til dette prosjektet datt ned i hodet mitt da jeg tenkte på at jeg skulle fått kjøpt meg noen nye nattbord. Jeg hadde tidligere den dagen sett de store bærebjelkene som ikke var i bruk i låven og da var det som 1 + 1 ble til to! Jeg måtte jo lage nattbord av den gamle bærebjelken! Og slik ble resultatet. 

Det er mye som har blitt gjort på dette rommet, og det er deilig at det omsider er ferdig. Nye vegger har det fått, det gamle tregulvet har vi pusset ned, beiset lyst og lakket over, tak er malt og nye lister, ledninger og stikkontakter har kommet på plass. Bak gardinene er det klesskap, gardiner er en billig erstatning for skapdører, i tillegg synes jeg det gir en veldig koselig romfølelse. De gamle skoene i trekassa er mine første sko. Nå mangler jeg bare en hylle til å ha kurvene som står på gulvet i, jeg tenkte jeg skulle finne litt flere materialer i låven og snekre sammen min egen slik at den tar opp stilen til den gamle kassen som nå har blitt en hylle på veggen og nattbordene. Jeg har også tenkt til å bytte ut rosebildet med en hjemmelaget sengegavel, men det har jeg ikke fått laget enda, så det kommer senere. 

40 kommentarer

Siste innlegg