Ekte kjærlighet!

I dag tok jentene og jeg turen til herlige Charlotte og Sophia jeg var dagmamma for. Det er helt tydelig at det er kjedligere i hjemmet nå som Sophia ikke er hos oss mer. Så det var et veldig gledelig gjennsyn for alle tre. Charlotte og jeg lo høyt da de tre begnyte å leke, klemme og skrattle for seg selv i lekekassen – noe søtere finnes ikke for to mammahjerter. 

Charlotte og jeg er på mange måter veldig like, og har funnet tonen for å si det slik. Hun er en super herlig jente som alltid stråler når vi møtes. Og siden vi har en del felles interesser har vi begynt et prosjekt sammen. Krevende, men så ufattelig spennende! Jeg gleder meg veldig til den dagen vi kan vise dere timesvis med arbeid, men enn så lenge er det helt hemmelig, og det gjør det kanskje litt ekstra gøy. 

Vi koset oss hos de to vakrene jentene i hele 6 timer, og jeg kan ikke huske sist jeg var så mett som jeg var da jeg kjørte hjem igjen. Jeg klarte rett og slett ikke stoppe å spise alt det deilig Charlotte serverte oss. Det er helt tydelig at jentene synes maten var like bra. 

Jeg fikk lov til å stjele noen bilder av Charlotte. 

Hun fikk også tatt noen bilder av en litt mammasyk Olivia som ikke ville sove i vognen sin da de to andre la seg <3 Og som en av mine venninner sa ” et bilde sier mer enn tusen ord ”  

 

7 kommentarer
    1. Så koselig med et gjennsynsmøte for dere alle 🙂 Ja, det virker som du og Charlotte har det fint sammen. Og så spennende med et nytt prosjekt! Det gleder jeg meg til å lese mer om når den tid kommer 🙂
      Herlige bilder av deg og Olivia sammen! 🙂 Og av resten av gjengen så klart 🙂

    2. Så herlige bilder! Gleder meg til å høre om deres felles prosjekt:) Det er så inspirerende å følge med på bloggen din og ig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg