Flowers

Endelig er himmelen blå igjen! Været er jammen meg ustabilt de siste dagene/ukene, så nå var det på tide med litt sommervær igjen synes jeg. I dag er jeg i så godt humør. Jeg hadde barnefri hele dagen i går så da fikk jeg unna en hel del rydding og huset er så rent og pent. Var vist et lite sekund til morgen i dag jeg hadde glemt alt jeg gjorde i går, så jeg ble nesten overrasket da jeg gikk inn i stuen som var helt strøken. Allerede nå er det jo leker over hele stuegulvet, men som en av leserene sa til meg i går “husk at leker er ikke rot” og det er jo veldig sant. Jentene må jo kunne leke og kose seg så mye de ønsker, og det står jo ikke på å samle sammen lekene når de er lagt for kvelden. 

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er den beste til å ta meg av blomstene mine og nå var det plutselig ingen fine blomster igjen inne. Men i stedet for å reise å kjøpe nye gikk jeg ut i hagen og plukket med meg litt. Blomster gjør meg så glad, så det var veldig deilig å få pyntet opp med noen friske. 

Så kom jeg over en oppskrift på noen nydelige roser som lages av kaffefilter. Vi gikk inn fra jobbingen med uteplassen nærmere halv 11 i går kveld, og mens vi roet ned i sofaen måtte jeg bare prøve meg. Det var ikke vanskelig heller, faktisk veldig gøy. Så jeg gleder meg til å lage flere. De er jo perfekte pyntegjenstander. Tok meg ikke tid til å male de slik som damen på filmen viser, så det får bli neste gang 🙂 

I hvertall så finner dere filmen om hvordan de lages HER og mønster på rosebladene HER

Nå er det på tide å nyte solen, med mine to små 🙂 

Ha en fin dag! 

7 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug – lidenskap for sunn mat og trening: hei 🙂 jeg bruker et speilreflekskamera men hemmelighet ligger nok i at jeg har ekstra blits som jeg fester til kameraet. Lys har alt og si for å få et bra bilde og blitsen som er på kameraer er alt for dårlig. 🙂

    2. Snart blir de så store at de selv rydder lekene vekk 🙂
      Men det er bra dem får rote å leke masse 🙂 har vært på besøk hos folk der man ikke engang ser at det bor barn der, verken leker eller noe annet :s :p

    3. Wow, de blomstene var sinnsykt fine! Så veldig ekte ut! Tror jeg må prøve meg på det i morgen 😉
      Dyppet du dem bare i vann i stedet for maling, eller gjorde du ingenting med dem? 🙂
      Ellers vil jeg bare si at du absolutt er en av mine favorittblogger! Du skriver så mye gøy og inspirerende og tekstene dine er også veldig bra skrevet! Blir like glad hver gang jeg ser det er kommet ett nytt innlegg 🙂
      Stå på videre, og lykke til med alle prosjektene dere tar for dere gjennom sommeren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg