GjensynsGlede

I dag er jeg så heldig å få passe Sophia igjen. Er rart hvor glad man blir i et lite barn så fort, men så har hun jo hatt mange timer sammen med oss også. Da moren ble sykemeldt valgte hun selvsagt å ha Sophia hjemme. Det skjønner jeg godt, for hva er vel bedre enn å tilbringe tid med barna sine. Men i dag skulle hun avgårde, og jeg ble skikkelig glad da hun lurte på om Sophia kunne være med oss. Bare det å se hvor glade jentene blir av å se igjen Sophia er helt utrolig. 

Dagen i dag har liksom bare gått på skinner, jentene har ikke rukket å være grinete og lei for de har hatt det så moro sammen. Eller det vil si, de har det så moro sammen. Sophia er på skikkelig langbesøk i dag, og nå leker de alle tre ved siden av meg, mens jeg tar meg en liten “pause” med et glass brus, for det er vel helg – er det ikke? 😀 

Og med det vil jeg bare ønske alle en riktig god helg 😀

11 kommentarer

Siste innlegg