Work hard!

Og da satt jeg meg ned i sofaen. Klokken er 22:59 i skrivende stund så det kjenner jeg var på tide. Dagen vår startet kl 9. Vi fikk ikke jentene i seng før 20 i går så det var nok derfor de sov en time lengre enn de pleier til morgen i dag. Perfekt for en lørdags morgen. 

Vi var inne og koset og tullet alle fire frem til klokken var 12, da var det tid for jentenes daglur og vi startet på uteprosjektene. Og i morgen trur jeg faktisk vi klarer å bli så godt som ferdig med jobbingen. Det er meldt en del regn så jeg håper det er lokale byger som stryker forbi for jeg har så lyst til å kunne nyte uteplassen snart i stedet for å jobbe med den. 

Jentene er bare helt utrolige, de leker og leker og leker når vi er ute. I timesvis holder de på uten andre avbrytelser enn litt mat- og drikkepauser. Det er så fantastisk deilig, for hadde de maset på oss hadde vi ikke fått gjort særlig mye. 

Jeg har ikke hatt fremme kameraet eller tenkt blogg i dag i det hele tatt, for som sagt, vi startet å jobbe kl 12 og avslutten 22:30, så en dusj og nå sofaen. Jeg tok noen bilder av de deilige gulla vår tidligere på dagen i dag, varmen var nesten ikke til å holde ut under jobbingen – kjære vene, jeg følte jeg var i syden i dag. Bildet av meg er jo ganske misvisende etter min beskrivelse av varmen, men det bilde tok BT av meg kl 22, så da var det tid for litt mer klær. 

Jeg gleder meg til å vise frem timevis med arbeid utført av min bedre halvdel og meg selv. Kanskje blir det allerede i morgen, hvem vet 🙂 

Ha en fortryllende helg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg