Norges kontraster

I dag våknet jeg opp til at det trommet på soveromsvinduet. I dag har himmelen åpnet seg. Regn, regn og atter regn. Jeg blir like skuffet hver gang, selv om det er helt nødvendig, og for å finne en positiv side med regn i dag er det nettopp at plattingen vår får vasket seg litt. Jeg hadde såå lyst til å vise dere bilder av uteprosjektene i dag siden vi har kommet så langt, men det får vente til været blir litt bedre. 

Jeg kjenner kroppen bærer preg av intensiv jobbing i 5 uker nå, så det skal bli deilig med en innedag. Tenkte jeg skulle jobbe litt med bøkene til jentene, jeg har vært alt for dårlig til det, så det er alt for mange blanke ark som burde vært fylt ut. 

Og mens jeg sitter her med boka til Otilie på den ene siden og mr. Mac på den andre oppdager jeg plutselig at Otilie er oppe og GÅR! I går klarte hun å reise seg opp alene ute i grusen og i dag fant hun ut at hun skulle være like god som søsteren sin, så da var det bare å sette den ene foten foran den andre. Jeg la ut en liten film på Instagram

qJMzjJDxkA

Jeg får ønske alle en riktig god mandag 🙂 Så titter jeg nok innom bloggen senere i dag, håper du gjør det samme. 

6 kommentarer

Siste innlegg