Juicy days – Fail!

Da var det på tide med dagens oppdatering av detox kur dag 2 av 7! 

Jeg startet dagen perfekt. Jeg dakk morgendagens jus med godt humør og mot. Den smakte nydelige ute på plattingen ved siden av mine to små som spise brødskive med smøreost. Jeg fant ut at dagen i dag var så varm at vi tok turen til stranden hvor vi kampet med 4 andre familier. Jeg hadde laget med meg neste jus (eller smoothie) og hadde med meg. Jeg takket nei til pøler og potetgull som ble servert pga kuren og synes dette gikk helt smertefritt. 

Helt til …. 

Ja, broren til BT og forloveden kom på besøk i halv 6 tiden. De hadde med seg grillmat til den store gullmedalje. Da gikk det rett og slett ikke mer. Haha, går det ann å ha så dårlig viljestyrke. Men herlighet, det er jo helt dust å sitte å drikke en smoothie mens vi har middagsgjester som i tillegg har tatt med seg så mye godt. Så ja, da gikk den kuren i dunken. Jeg rekker ikke starte opp igjen nå, for neste uke starter BT på ferien sin så da skal jeg kose kose mose meg. 

Så sorry til alle som gledet seg til resultatet. Jeg får prøve igjen etter ferien. 🙂 
Fotball på skjermen i dag også, så tenkte jeg skulle snoke litt på nett. Skal til frisøren på lørdag, noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret, det blir nok ikke kort nei, tenker mer fargetips? 🙂  

 

20 kommentarer

Siste innlegg