Festival outfit

Nå er det ikke lenge før det braker løs på fjellet. Åh, som jeg gleder meg. Til torsdagen starter Slottsfjellfestivalen i Tønsberg. I fjord hadde jeg termin en mnd før slottsfjell så da kjøpte vi ikke billetter, jentene rakk jo å bli hele 3 mnd før festivalen satt i gang, men jeg er veldig glad for at vi heller reiste en tur til feriehuset i Sverige. Men i år! I år blir det FEST… Haha, jeg kjenner jeg er spent på hvordan vi skal overleve en tre-dagers med fyll og fanteri vi som aldri er ute lenger. 

Uansett, så har jeg funnet frem antrekkene vi skal ha på oss i helgen. Jeg er i hvertfall helt ferdig med alt til meg selv. Det er ikke en lett jobb dette med klær. Haha. Skapene renner over av klær alikevel føler jeg aldri at jeg har noe å ha på meg. Så siden jeg er den personen som ofte må skifte 3 ganger før jeg blir fornøyd med antrekket fant jeg ut at det var greit å finne frem alt før selve festivalen starter. Da rekker jeg kanskje å komme tids nok til vorspiel også. 

Antrekk 1. 


Topp – H&M, skjorte – H&M, shorts – Urban, veske – buyhelse.no, smykke – Bijou Birgitte


Shorts – urban, t-skjorte – Moods of Norway

Antrekk 2


Genser – New Yorker, kjole – carlings, smykke og veske – Bijou Birgitte, sko – urban


Shorts – Moods of Norway, t-skjorte – urban

Antrekk 3.


Genser – Tommy Hilfiger, shorts – H&M, topp – Sorbet, smykker og ringer – H&M, veske – buyhelse.no 


Shorts – volcom, t-skjorte – Moods of Norway 

Jentene skal være på en liten ferie hos mormor og besteLars, så de kommer til å kose seg gløgg. Det er utrolig rart å tenke på at jeg skal gå 3 netter uten å se gulla mine. Herlighet, så lenge har jeg aldri vært borte fra dem. Men kanskje har vi godt av det alle mann 🙂 

Jeg skal prøve å holde dere oppdaterte underveis, men om det blir litt stille, haha, ja da vet dere hvordan det ligger ann med formen. Jeg kommer i hvertfall til å være aktiv på Instagram, så bare å følge oss der på @SPEILTVILLINGENE

Noen flere som skal på Slottsfjellfestivalen ?? 

 

38 kommentarer

Siste innlegg