Grillet Hummer

Beklager, eller kan jeg si det? Jeg er i hvertfall litt vell treg med bloggingen om dagen. Og jeg vet med meg selv at jeg blir litt skuffa (eller hva jeg kan kalle det) om jeg er innom en av bloggene jeg leser fast og det ikke har kommet inn noen oppdateringer. Så som blogger selv, føler jeg litt på det når jeg er så treg som jeg er nå. Men kjære vene, jeg vet ikke hvordan været er hos deg, men her er det så hinsides varmt! Jeg klarte ikke sovne før klokken passerte 2 i natt, klokken halv 4 våknet jeg og følte at jeg egentlig ikke hadde sovet noe, jeg hadde drømt diverse drømmer om hvor varm jeg var. Så jeg tok dynen under den ene armen og puta under den andre, marsjet ned trappen, ut på platting og la meg i hengekøyen. Haha. Der sovnet jeg som en stein til klokken var halv 8, da kom det en kråke som antageligvis var fra Bergen, han ropte og skravlet noe verre, til slutt måtte jeg bare ut av hengekøyen og jage han bort. Så sovnet jeg på ny og våknet halv 10 av at BT kom ut og lurte på hva jeg drev med. 

I natt trur jeg vi bærer senga ut og blir der, for kjære vene å varmt, og vi har vifte på rommet i tillegg. 

Men så da.. Dagen gikk med på å bare være varm varm varm. Haha, ikke ta det som klaging, for jeg ELSKER det. Vi tok turen på stranden alle 4 og badet og koset oss. Så avsluttet vi kvelden ute med grillet hummer da jentene var lagt. En fantastisk dag! Tenkte jeg bare skulle friste litt med den deilige middagen og tipse dere til å bytte ut reker en dag i denne fantastiske sommeren. 

Nå skal jeg lade opp til en ny varmedag med litt sofasliting før sengen (ute) 🙂 

Nyt dagene, plutselig er det minusgrader igjen. ^^, 

12 kommentarer
    1. Så deilig ut:-) i kr.sand har vi hatt 29 grader i dag!! Pluss vindstille 🙂 puh!
      Hvilke blogger leser du?
      Elsker din blogg 🙂
      Trenger tips til noen som ikke bare handler om tøy og kosthold;)
      Lykke til i natt! Jeg svetter som bare det tross at vifta står på fullt:(

    2. Når jeg leste overskriften så trodde jeg at du skulle skrive om hvor solbrent du hadde blitt.
      *Grillet hummer* 😉
      Misunner deg forresten den hengekøya, er ikke så enkelt med det i blokk og i natt hadde jeg virkelig trengt den 🙂

    3. Har ikke dere varmepumpe?? Den fungerer som bare det hos oss 🙂 Vi setter den på en liten time før vi legger oss, og når vi legges oss setter vi den på “skru av om en time”, og så er det kjølig og fint til neste morgen 🙂

    4. ..: Skravler en del ja ^^, Alle jeg kjenner, og det er noen. Hihi. Men det betyr ikke at det er noe negativt i det, bare ikke så lett å sove til 🙂 Jeg elsker deres vakre dialekt.

    5. Har ikke dere varmepumpe? Vi har, og kan stille den inn helt ned på 18 grader. Slå på den på full guffe, lukk dører og vinduer. På noen minutter er huset kjølig og super temperatur å sovne til. Vi hadde den på en natt, og våknet av at vi frøs, så må slåes av i det man legger seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg