En perfekt dag i bilder

Kanskje ikke vanskelig å se at vi koser oss. Dagen i dag har gått med til shopping, masse utekos og en bedre kalvemiddag 🙂 Nå svinger jeg så vidt innom, jeg har tegnet for det meste i kveld etter at jentene ble lagt, mens BT har vært ute og gravd opp kloakken da avløpet plutselig tettet seg. Haha. Uff, stakkar mann. Men men, det er jo tydelig noe han er god på så nå kan vi både dusje og gå på do uten å risikere å få kloakken inn i huset 🙂 

Så Åge, du leser sikkert dette 🙂 Jammen har du en flott nevø, og vi en flott onkel! 

God kveld til alle dere 🙂

 

3 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg må bare si det: du har en fantastisk blogg og virker som en så fantastisk person! Jeg er 19 år og har gått fra å lese de dypeste deprisjon-, silikon-, restylane- og shoppinghistoriene på de vandte rosabloggene til å rote meg nedover lista til deg. Du får småbarnstilværelsen til å skinne i motsetning til forventningene og du viser ikke bare at du er den perfekte mor med det perfekte liv, men et reelt bilde av hvordan det faktisk er å leve! Måtte bare fortelle dette. Håper du nyter sommeren videre 🙂
      Hilsen en fast leser, som er overbevist om at rosabloggene er lagt på hylla for godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg