Tårevått gjensyn

Tenkte bare jeg ville informere dere om hunden vi tok med inn i går kveld. 

I dag klokken 12 hadde jeg satt begge jentene i bilen og hunden i bagasjerommet. I det jeg staret motoren og begynte å rygge kom det en bil opp i gårdsplassen. Det var ingen tvil om at det var eieren til den lille “vov-vov”en som jentene kalte han. Bamse var faktisk navet, hihi. Eier tok til tårer da jeg åpnet bagasjerommet og sa vi var på vei til veterinæren for å lese chipen hans. Bamse hoppet som en liten villmann da han fikk se mammaen sin. Jeg har blitt helt tullete etter jeg fikk barn så jeg klarte ikke holde på tårene jeg heller. Haha 

Det var utrolig godt at eieren og bamse ble gjennforent. Hun hadde vært så redd for den lille hunden sin. Hun hadde fryktet det verste, enten at han var påkjørt eller tatt av en grevling eller rev. Hun hadde ikke trudd han ville bli med til noen mennesker siden han var så skeptisk til fremmede. Og det var jo også det jeg fortalte i forrige innlegg, til BT og meg sto han bare og bjeffet nervøst, så det var Tyra som fikk han med inn, og inne roet han seg og hilset på oss alle. Bamse hadde ikke gått så veldig lang, for han er omtrentlig naboen vår, kun et par hus i mellom – men siden vi ikke akkurat bor i et byggefelt var det for langt til at vi viste at han hørte til der. 

Årsaken til at eier fant ut hvor hunden var, var at hun var ute å lette. Hun møtte på to jenter med barnevogn og spurte de om de hadde sett en liten sort hund. De hadde ikke sett noen liten sort hund, men de hadde sett noen delinger på facebook av denne mulige hunden hun lette etter. Og det stemte jo – så takk til alle dere som hjalp til med å dele den forsvunnede Bamse.  🙂

18 kommentarer
    1. så utrolig bra at eier ble funnet. Skjønner godt at de har vert redde for ham!
      Selv er jeg livredd for å la tispa mi stå utfor butikken i 2 minutter, livredd for at noen stjeler hun, haha, så kan ikke tenke meg hvordan ejg ville følt det om hun hadde stukket av

    2. Åh, så flott! Godt at samboeren din og du er så fornuftige mennesker. Om mine hunder kommer bort en dag (krysser fingra for at det ikke skjer), så håper jeg de er like heldige som Bamse og at noen som deg finner de først! Sikkert mange som kunne utnyttet situasjonen, slike småhunder er jo dyre og lette å “omsette”.

    3. åå, so bra at hunden kom til rette! hadde fått panikk sjølv om min hund hadde forsvunnet! 🙂
      Hadde sjølv tatt inn hunden om eg hadde funne den sjølv om eg egentlig er allergisk mot dei fleste rasar! 🙂 (har allergivennleg hund sjølv, blanding av bichon frisé og shih tzu) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg