Det blir verre før det blir bedre.

En relativt bred overskrift er det ikke? Overskriften min i dag er ikke spesielt dyp, men da jeg skrev den ble jeg sittende å tenke over hvordan de ordene ofte stemmer i det store bilde av livet. Vi møter nedturer, og da sier vi ofte at en nedtur aldri kommer alene, det blir verre, men så en dag så blir det bedre og etter mine livserfaringer så blir det alltid litt bedre enn det noen gang har vært de gangene det går opp igjen. Man kan legge fortiden bak seg og man har blitt sterkere. 

Der kan dere se, jeg sporet helt av i tankene mine, for som jeg sa; overskriften min i dag er ikke spesielt dyp. Jeg har gravd meg inn i rotet mitt i stuen, som innlegget i går viste hadde jeg pusset opp en gammel kommode. Den var jo selsagt fylt til randen av alt mulig rart, men for det meste hobbytilbehør. Alt rotet hadde jeg lagt i en krok i stuen mens jeg malte, og i dag ble jeg nødt til å få ryddet. Jeg skulle sortere og få et system. 

Haha, dette er meg som rydder, med GOD hjelp av to små. 

Men heldigvis så ble det bra til slutt. Det kan ikke finnes noe som er så mye kjedligere enn å sortere og rydde i hyller og skap, noe som egentlig ikke synes når dørene er igjen. Men herlighet så deilig det er når det endelig er gjort. 

Et tips helt på tampen om du skal rydde i en kommode eller et skap er å kjøpe noen esker på IKEA, gud så mye bedre det er å ha rot og skrot i dem, det blir lett og finne frem og skapet ser like ryddig ut når man åpner det 🙂 


Jeg får kommer meg avgårde til hesten min, dere får ha en strålende kveld alle sammen 🙂

14 kommentarer
    1. Hehe….. Nå måtte jeg le godt. Jeg skryter alltid til mannen min om hvor imponert jeg er av deg for alt du får gjort og huset ( tilsynelatende) alltid på stell 🙂 nå kunne jeg vise han at det kan se bombet ut hos deg også som det gjør hver dag hos meg :))

    2. Hege Anita Nilsen: haha. Det er mye som kan skjules på et bilde ^^, ikke tru at huset her er strøket til en hver tid. Det er vel heller noe det aldri er ^^, funker rett og slett ikke med småtasser i hus 🙂

    3. Serriøst å flinke folk er da, du rydder og det samme gjør bloggeren marthe. Synes dere kan komme hit å rydde også altså 🙂

    4. Ja, det er kjedelig å rydde rot som ikke vises, men innmari deilig å ha ting i orden også. De eskene er forresten veldig praktiske, har en del av dem selv 🙂

    5. Så flink du har vært 🙂
      Burde fått rydda i rotet mitt jeg og.. og var et godt tips med de ikea-boksene, de har jeg faktisk en hel haug av. Tomme! haha De lager rot, og rotet mitt lager rot… da kan jeg jo slå de sammen og lage litt mer ryddig rot!
      Det klør forresten noe vanvittig i skapertrangen min av å se alle DIY prosjektene dine! Skulle ønske jeg hadde en låve full av planker jeg og hihi Men er kanskje litt mye forlangt å ha det når man bor i øverste etasje i en blokk i Oslo…!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg