Klær overalt!

HJEEELP!!! 

Haha.. Hele dagen min har gått med til klær! Skal jeg gi dere et tips: ALDRI bruk et soverom som klesskap.. 
Det har vi gjort, alle klærne måtte flyttes fra soverommene da de ble pusset opp, i starten lå klærne i brettede hauger, men etter relativt kort tid endte det hele opp som et rom med en stooor haug av klær. Helt umulig å finne frem til noe som helst, og problemet ble utsatt..

Men nå som det er VM i heste sport kan jeg like gjerne brette tøy samtidig som jeg ser på tv! Endelig kan jeg se lyset i tunellen på et ryddig rom igjen, og de tomme skapene oppe kan fylles med klærne. Bhaa.. 

Så hvis dere lurte på hvordan stua mi ser ut nå så er det SLIK!! Mamma MIA.. 

Phu, trur jeg trenger litt luft.. Stallen neste, er jo proppet med inspirasjon etter dressuren på TV i dag. Rotet stikker ikke fra meg. 

 

9 kommentarer
    1. Haha, vi pusser også opp, så “klesskapet” mittber en koffert og to IKEA poser… Begyntenmed bra system, nå finner jeg ingenting. Så veksler mellom tre-fire antrekk mellom klessnora og vaskerommet :p

    2. Har du fortsatt alle pysjene her og alle buksene der, eller har du alle klærne til Otilie her og alle klærne til Olivia der?
      Ble du ferdig tilslutt? Veldig greit å kombinere TV med noe annet 🙂

    3. Ha ha, det blir verre før det blir bedre. Jeg hadde alt fra boden i stua i 3 mnd, mens vi pusset opp boden og kjelleren, og der var jo mye som aldri skulle vært bært dit. Noe kastet, noe gitt bort, noe solgt og noe tatt vare på, og i dag er det orden og mulig å finne fram. Min erfaring er at tingen er faste plasser til alt fra lommelykt, til nøkler, til turutstyr… Når til og med barna legger ting på plass er mye gjort…Ha,ha, men ikke for det. Det klarer å bli rot likevel. Rot av papir, strikketøy og leker. Jaja..

    4. Hei,jeg lurte på en ting angående hunden deres 🙂 Røyter Tyra mye? Jeg har fulgt bloggen din en stund nå og merker du har det skikkelig pent hjemme hos deg (stor applaus for alle DIY ideene!) men så lurte jeg på hvor ofte du rengjør om hunden deres røyter mye? Har hund selv og nettopp flyttet jeg og samboreren til en litt mindre leilighet, og det går ca 10 minutter etter at jeg har støvsugd så er det et svart teppe på gulvet (hunden er svart… gulvet er tre hvitt og ALLE møblene er hvite… jippi.)Har du noen tips og triks her?

    5. Mona: hun røyter to ganger i året, veldig lite ellers. Men når hun er i røyt trur jeg at jeg støvsuger to ganger dagen – blir veldig mye hår. Vi har også tatt vekk tepper på gulvet i stua for å gjøre det lettere å holde det rent for hundehår. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg