Gjestedesigner

Gooood kveld alle sammen.. 

Jeg klarer ikke holde meg, jeg mååå fortelle. Fordi jeg er så stolt og overveldet.
Jeg fikk en helt uventet mail for en liten tid tilbake hvor det blant annet sto:

Vi har fått en gylden mulighet til å engasjere en gjestedesigner for ett av våre største norske barne-merker. Blant en rekke kandidater har valget falt på deg. 

Du får en unik mulighet til å sette deg ned med gründeren bak merket, der du kan få erfaring innenfor designprosess og produksjon av plagg ved at du kan designe 1-2/3 egne antrekk som blir en del av vårkolleksjonen. Disse vil bli solgt på en av Norges største nettbutikker innenfor mote og barneklær, på samme måte som Jenny Skavlan for Porto Brazil. 

—————————————————————–

Jeg holder barnemerket og butikkene hemmelige litt til. 

Men det er nemlig en ting jeg har fått lov til og som jeg har veldig lyst til, og det er å få med dere lesere på mitt design. Jeg får så mange spørsmål om jeg syr på bestilling, noe jeg dessverre ikke har kapasitet til. Men til våren får dere faktisk muligheten til å kjøpe klær av meg. Wihu, det synes jeg er gøy. Og siden dere er så fantastiske, så utrolig snille i tilbakemeldingene på klærne jeg har sydd til jentene mine ønsker jeg at dere skal være med på designet. Jeg lurer derfor på hva dere liker, hva dere kunne tenkt dere at jeg designer. Det blir selvsagt barneklær, men hva er deres favoritter? 

Jeg viser noen bilder av det jeg har sydd og håper på mange fine tilbakemeldinger på hva dere skulle ønske kom for salg. 


Jeg beklager at det er veldig lite gutteplagg i samlingen min, jeg har dessverre litt for få gutter å sy til, men jeg har planer om å lage et design til gutt også, så bare kom med ønsker til begge kjønn. Hvorfor dere ønsker akkurat det plagget og andre ting dere synes er viktig å få med – tilbehør til en komplett antrekk for eksempel. 🙂 

89 kommentarer
    1. Kjolene og sånt som du har laget er jo superfine, men jeg personlig håper på at det kommer noe for både gutter og jenter! Hvis det er mulig 🙂 Jeg elsker heldresser/sparkedresser av alt slag på gutten min, er så mye bedre enn bukse og genser, så noe i den duren om jeg skal komme med tips.
      Og GRATULERER forresten, du fortjener det så innmari! Stor klem 🙂

    2. Av alle plaggene du har laget (jeg har fulgt med fra starten) så er helt klart heldressene finest, og spesielt den grå/rosa med ugle på! Disse er liksom så “deg” og virker så praktiske og suuupersøte.
      Ellers er også den hvite buksen og genseren på bilde nr 6 såå fin – jeg liker virkelig at du har brukt hvit som basisfarge og heller spritet opp med farger på detaljene. Dette synes jeg er finere enn farger og mønster på både basisen OG detaljene 🙂
      Hoho, bare min mening! Masse lykke til med dette, det fortjener du virkelig!

    3. Fantastisk!!! Nå er jeg så heldig at jeg kjøpte plagg av deg før det ble for stor etterspørsel, og de henger fortsatt i skapet selvom de for lengst er blitt for små. Jeg syns helt klart de heldressene må være med, de i fleece og spiss hette. De er SÅ søte!! Gratulerer Stine, dette blir moro:)

    4. Gratulerer!!!!
      Jeg synes dressen med hette (rynke kant) er meget pen og vakker. Selv om du nok ikke skal sy koleksjonen, men så tror jeg at den dressen kommer til å falle i smak hos mange 🙂 sydde en lignende, fikk utrolig mye skrøyt av den, selv om den på insiden så ut som et kråkereir.
      Spent på hva du klmmer frem til 🙂 lykke til!!!

    5. Liker veldig godt det øverste bildet til venstre, de rosa dressene 🙂 + den “dressen” med ugle på ryggen. Alt du lager er egentlig helt utrolig perfekt!! 🙂

    6. På tide!! Du er så vanvittig flink og elsker alle
      Plaggene dine! Har selv en liten gutt, så passer ikke helg han! Men likevel, fantastisk fine klær:) Jeg elsker sparkebuksene/snekkerbuksene med litt hengerumpe i prikker stoff som jentene har hatt. De er så skjønne! Synes nå 2-3 plagg er alt for lite;) Du kan jo lage alt mulig rart:) Lykke til!!

    7. Gratulerer.. Det blir spennende, men synd at eg ikke kan bestille noe siden eg bor i utlandet… Jaja.. Får vel be foreldre mine eller søsken å kjøpe noe til oss 🙂 Liker veldig godt på det bilde nr 20. Kjole til min datter. Skulle ønsker at eg var like aktiv som deg, altså å oppdatert blogg, men dessverre er for lat..
      Så eg må vel få følge med når det blir offentlig.
      Vil bare si at du fortjener det virkelig! Lykke til.

    8. Jippi!!
      Jeg syntes en sele-shorts, (som man kan bruke strømpebukse under) til gutter er veldig fin! Kanskje en body der mønsteret på seleshortsen tar seg igjen på en skjortekrage, eller bryst lomme 🙂
      Eller så er de settene med matchende smekke og bukse råkult!
      Begge disse forslagene vil egne seg til gutter og jenter avhengig av farger 🙂
      Lykke til!
      Spent gutte-mamma gleder seg til resultatet! 🙂

    9. Uglebuksene dine er superfavoritt hos denne guttemammaen ihvertfall! Allerede hatt fire stykker i forskjellige størrelser som oldemor har sydd etter ditt mønster 🙂 Hva med selebukser/shortser og heldresser i jersey istedenfor fleece? Og ja, ulltøyet du har sydd var såå fint 🙂

    10. Jeg syns den buksekjolen du lagde i sommer (hvor jeg tror du tok et bilde av Olivia hvor du mente hun var så lik deg som barn) er helt nydelig 🙂 På en annen side er jeg jo tante til en liten gutt på et halvt år, så det hadde jo vært supert med noe jeg kan kjøpe i gave til han 🙂

    11. Så gøy!! Gratulerer!! Jeg har ikke kommentert på bloggen din før, men er utrolig fasinert av de nydelige jentene dine og alt det flotte tøyet du lager. Imponerende! Jeg har bare store barn nå, men må liksom titte alikevel både her og på IG 😉
      Jeg digger de dressene på første bilde, den hvite og blå kjolen på rad to, og den rosa kjolen ca på midten til høyre, og buksedressen på nest siste bilde. Alt er i grunn så fint, så vanskelig å velge ut noe. Gøy når jentene har på likt, men med litt motsatt plassert stoff på de forskjellige plaggene. De er så skjønne!! Masse lykke til! 🙂

    12. Gratulere!:) skulle bare mangle!!
      Eg har forelska meg i den rosa kjolen du sydde til jentene dine, så håper virkelig det blir en slik kjole♡

    13. Gratulerer:) stemmer for heldress med hette jeg også:) kan de ligge med i vogna, ofte litt kaldt da;) eller vi kan kjøpe en str større og spare til høsten;)

    14. Du lager så mye fint!:) dersom du designer noe alla de rosa dressene med pels, og den lilla dressen ned spiss hette, skal iallefall jeg kjøpe når klærne kommer:)
      Til gutten min kunne jeg ønske at du designet hettegenser med spiss hette:) og kanskje noe med ugle på ryggen, det er så søtt!

    15. Jeg liker godt de dressene du har laget med ugle på ryggen i to farger og de dressene du har laget med hette. De er fine til å bruke når man skal ut på farten. Liker også sparke buskene godt. Samt buksene du laget.

    16. Bare elsker de buksedressene du lager i alle varianter😍
      Eller egentlig alt du lager😄 men viss meg skulle valg tre måtte det blitt
      Den rosa kjolen med sløyfe og mønstrete skjørt
      En av utedressene og den siste buksedressen😄❤️

    17. Åååå så herlig!!! For en mulighet! Masse lykke til blir spennende og følge deg i prosessen:) kommer garantert til,å handle noe:) kommer du til,å lage gutteklær også kanskje?:) har gutt selv og syns det er så vanskelig å finne fine klær til han:)

    18. 5,6 og 7 er nok mine favoritter, men helt ærlig hadde jeg nok kjøpt uansett hva du kommer med, liker det meste 🙂 Det eneste jeg ønsker er at du ikke lager antrekk med “lukka bein”. I vår familie har babyene en tendens til å ha store føtter, og vi sliter veldig med å finne pysj, sparkebukser og heldresser som passer fordi alle har lukka bein 🙂 Lykke til Stine! Gleder meg til å se hva du kommer med 🙂

    19. Dette var en koselig nyhet å lese på morgenkvisten !
      Wow og Gratulerer så mye 🙂
      Dette er en vanvittig mulighet for deg, og jeg er ganske sikker på at dette kommer til å bli en helt fantastisk opplevelse for deg 🙂
      For meg er det vanskelig å plukke ut nøyaktig hva jeg liker aller best – da det er så utrolig mye fint over her… MEN nr – 1 – 5 – 8 – 11 – 14 – 19 – 21 og nr 22 syntes jeg er unike plagg.. Du må finne de plaggene som du har laget helt selv, av egen fantasi ! Dette kommer til å bli ett kjempe salg – og jeg skal absolutt kjøpe en god del selv ! LYKKE til og forsett å vær den vakre og gode mammaen og bloggeren du er 🙂 <3
      VELL fortjent !

    20. JAAA! Gratulerer så mye!:) Jeg kunne kjøpt allt 😀 jeg er stor fan av bloggen din og alle de fine plaggene du har sydd:) blir det for salg kun i butikk eller blir det nettbutikk også?

    21. Det er jo helt umulig å velge, for det er så overveldende alt det fine du lager!!
      Men greit, jeg skal komme med noen forslag:
      nr 14 er helskjønne
      nr 2 er så snuppete og fin
      nr 7 er ordentlig tøffe og fine
      nr 11 er knalltøff og søt
      nr 29 og 30 er superfine!
      Jeg ville kjøpt hele kolleksjonen din 😀

    22. Åh, gratulerer så mye Stine! Vel fortjent! 😀 😀
      Jeg synes i hvert fall at heldressen i fleece må være med! Den er fantastisk! Jeg sydde en til Olivia i fjor (den første av dine ting jeg sydde) og skal sy en i år også! 🙂 Jeg skal prøve å få til en med hette og pjuskekant på.
      Mmm, alle klærne dine er jo så fine så det er vanskelig å velge! Jeg tror jeg må velge kjolene (begge er fine) og sommerheldress/posekjole (bilde 29, 32, og 34 var veldig fine), og det nederste av Olivia er supersøtt! 🙂 🙂
      Dette blir nok veldig bra uansett! Masse lykke til! 🙂

    23. Jeg elsker virkelig kjolene du har sydd. Både den rosa og den blå med hvite prikker. De små der så veslevoksne ut med klærne du syr – noe jeg liker. Nå har ikke jeg barn, men jeg kjøper mer enn gjerne disse kjolene (om de kommer ut i butikkene) slik at jeg har når jeg en dag får mine egne lykketroll.
      Jeg liker også disse “posebuksene” som du for eksempel har sydd tidligere i rosa. De ser så vakre ut på jentene dine, i tillegg til at de ser superbehagelige ut! Jeg har ganske mange små søsken og søskenbarn, og når de leker synes jeg det er viktig at de kan bevege seg i klærne de har på. Disse buksene er et godt eksempel på det!
      Lykke til med designingen – jeg er BOMBESIKKER på at hva enn du velger å produsere så blir det fantastisk.

    24. SÅ GØY!! 😀 Skal definitivt kjøpe noe fra kolleksjonen. Gleder meg! Jeg synst bilde nr 2 og bilde nr bør være med 🙂 Håper det blir til gutt også?, eller i nøytrale farger hvertfall.

    25. Gratulerer så mye! Dette her er jo fantastisk gode nyheter, flinke du!
      Jeg liker buksedressene veldig godt, og så syns jeg den lua med roser på var veldig fin. Jeg liker måten du kombinerer farger på og de søte sløyfene som passer så godt inn. Gleder meg! 🙂

    26. Gratulerer, det er virkelig vel fortjent!! 😀 Har en snuppe som er et par mnd yngre enn dine, så vi skal løpe og kjøpe når den tid kommer. Er veldig glad i buksedressene du har laget, elsker detaljene med sløyfer, også håperhåper jeg at du tar med en kyse som del i antrekket du skal designe, det er så sjelden at man finner andre enn de hvite blondekysene.. Synd, siden kyser er SUPERSKJØNNE! Lykke til! 😀

    27. Åhh gratulerer sååå masse!! Du er utrolig flink så dette går veldig bra!! Gleder meg til å høre fortsettelsen<3

    28. Gratulerer!
      Jeg syns de fleecedressene i rosa/lilla og grått er helt nydelige, kunne virkelig tenke meg en sånn i en dus blåfarge, f.eks.! Og de søte buksene med bart og ugle på! Jeg har helt stjernedilla, så det er et lite tips fra meg å ha noe med stjerne på =)

    29. Jeg elsker de fleece dressene med pels på hetta, jumpsuiten på bildet helt til venstre på sjette rad og generelt sett alle kjolene som også kan passe til litt eldre jenter (2-6år) 🙂

    30. Gratulerer! Ugledressen er en must-have syntes jeg! Den er fantastisk!! 🙂 Håper de blir produsert helt opp til 92-98 🙂

    31. Gratulerer så mye!!:-) Jeg syntes settene nederst til venstre er helt nydelige, enkle men veldig fine. I tillegg ser de behagelige ut, og de kan lages i farger og med motiver som passer både gutt og jente. Ser over at det er veldig individuelt hva folk liker å kle på barna sine! Jeg for min del er ikke så begeistret for heldress, jeg liker heller og kle de opp i behagelige bukser med strikk i liv og ankler. Buksene du har sydd med ugler er nydelige! Men jeg liker best http://detlilledukkehuset.blogspot.no/2014/01/sy-mal-babybukse.html?m=1 slik stoff.
      Syntes det er veldig pent at klærne har et gammeldags preg, slik som mange av dine klær har! Og syntes absolutt du burde bruke fargene gul eller brun da det er mer spesielt, det tror jeg du kan tjene på 🙂 rødt er også kjempe fint! kysene dine er også nydelige! Og slike er ikke så lett å få tak i, så det er også noe jeg tror du kunne selgt mye av.
      Hadde vært veldig gøy om du hadde sydd noe som matcher til gutt og jente! Jeg har en gutt på 9mnd og venter en jente på 1 års dagen hans 😀 gøy å kle barna i like farger og motiver. Alt du syr er veldig fint! Så det blir nok sukse uansett.

    32. Syns alt du har laget har blitt veldig fint! Personlig liker jeg veldig godt plagg som verken er “jentete” eller “guttete”, men som kan brukes av begge kjønn både med tanke på stil og farge-/mønster-valg. 🙂

    33. liker veldig godt klærne med uglemotiv og heldressene! men alt du lager og syr er jo så fint uansett 🙂

    34. Gratulerer, virkelig fortjent!
      Mener absolutt dressene på første bilde. Og sånn heldress sparkebukse, da du selv har sagt mye positivt om de, siden de ikke strammer noe sted. Kanskje en kyse til dette? Siden de ser ekstremt fine ut, og har ikke funnet noe med sånn fasong selv. Virker som de sitter mye bedre enn vanlige solhatter osv 🙂

    35. Så kult!! Gratulerer med denne fantastiske muligheten 🙂
      Buksen med ugle på stumpen og heldressen med ugle på ryggen syns jeg er helt nyyyydelige.

    36. Synes alle koseklærne ser så fantastisk gode ut, og i tillegg er de jo så søte!! F.eks. Bilde 11 og 14 (fra venstre) er to kosedresser jeg digger! Men med tanke på at det er en vårkolleksjon synes jeg også den rosa og hvite kjolen er utrolig søt! 😀

    37. Gratulerer, så gøy! Mine favoritter er definitivt vårshortsen og kysen, det er både praktisk og litt anderledes. Og den rosa kjolen med hårbånd er så vakker!

    38. Endelig er det en mulighet :)Du er så flink, og jeg har ventet på at det er mulig. Gleder meg masse og veldig glad for dine veine. Ha en fin dag <3

    39. Gratulerer så mye 🙂
      Jeg synes shorts/ bukse med tilbehør, kjole med tilbehør. Evt om du gjorde om fra shorts til et skjørt? Tror nok jeg ville kjøpt uansett. Flotte plagg 🙂

    40. Gratulerer 😀
      Synes shorts/ bukse med tilbehør evt at shortsen blir gjort om til et skjørt? og kjole.
      Lykke til med design 🙂

    41. Gratulerer så masse, virkelig fortjent 🙂
      Jeg håper du går for en kjole og/eller en sparkebukse eller heldress, det er så herlig på små barn 🙂

    42. Alt du syr er jo utrolig fint!! Men jeg synes heldressene i fleece er utrolig praktisk da. Barna og du sparer tid om dere skal en kjapp tur på butikken eller noe sånt.
      Ellers elsker jeg den første kjolen på rekke nr 2. Heldressen går jo til begge kjønn om man nøytraliserer dem 🙂

    43. Jeg titter stadig innom bloggen din og du har en ærlig og inspirerende blogg som lyser av din kreativitet. Og det er akkurat slikt jeg liker å lese. Også har du jo to nydelige småjenter. Har selv ei lita jente og sommerdressene du laget til jentene dine med blomstrete mønster må jeg si falt pladask for:) Og elsker heldressene med ugle:) Ellers er jeg nå helt sikker at du kommer opp med noe kreativt, behagelig og stilfult:) Blir spennende å høre hvilket merke du skal designe for 🙂 All mulig lykke til med designerprosjektet:) Skal ikke se bort at det blir et plagg til vesla her fra designer Skogli.

    44. Gratulerer!! Så fortjent, du er virkelig kjempeflink og fantastisk kreativ! Alle plaggene er jo til å spise opp, jeg hadde nok dånt litt om jeg hadde sett jentene dine i en kjole med et sånt “Huset på prærien” forkle på 🙂 Madicken stil om du skjønner? Uansett, gratulerer SÅ mye, gleder meg til å følge med!

    45. Alt du lager er jo knallfint, men drakten som er grå og rosa meg ugle bak er jo bare så fantastisk søt! 🙂
      Så gøy at du får være gjeste-designer. Du fortjener det virkelig, så flink som du er :)Gratulerer!

    46. Elsker egentlig alle plaggene du lager, men har falt helt pladask for kjolene dine! Spesielt den helt til høyre på andre rekke:) Så jeg håper du tar med en kjole i kolleksjonen, og kanskje med en bolero til, ettersom det er vårkolleksjon – det hadde vært supert!
      Lykke til!

    47. Hei gratulerer så mye 🙂 jeg syns alle klærne du lager er fantastisk flotte, så er vanskelig å velge ut noe;) men hel dressene på første bilde, kjolene spes den på bilde 8:) og de shortsene md sløyfe 🙂 masse lykke til:) blir spennende å følge md videre:) klem

    48. Åhh så bra! du er kjempe flink, dette er velfortjent 🙂
      Jeg synes kjolene du har laget er kjempe fine, i tillegg til sparkedressene som er utrolig praktisk 🙂

    49. Jeg syns de jumpsuitene du har lagd til jentene dine er så stilig! De er så søte og spesielt når du legger til detaljer på de. Kanskje du kunne prøvd deg på noe slik tutu skjørt? Syns det er så søtt å se på, og det passer alle aldre.

    50. Gratulerer så utrolig mye, VELFORTJENT!!! Virkelig!!
      Hadde jeg skulle handlet til jenta mi (som nå er 6 år da men), hehe: så hadde jeg valt mange av de fine buksene med motiv bakpå rumpa, alle tunikaene og kjolene!!! 😀 vansskelig å velge…

    51. Wæææ! Så utrolig gøy! Stort gledes-glis på dine vegne 😀 Jeg syntes heldresser og deilige posete bukser er helskjønt ♡ Spennende å følge med 😉 Masse lykke til, og gratulerer såå mye!

    52. Fine type joggebukser/jakker til gutt! Fine behagelige klær som kan brukes til hverdags og barnehage i fine farger 🙂 syns det er så kjedelig at nesten alt til gutt er veldig mørkt eller knæsje farger

    53. Posete heldrakter med spiss hetter, posete bukser generelt, masse frynser og blonder, de kysene var jo bare helt nydelige. off vanskelig å velge!!! men heldresser, fleecedresser til å ha i barnehagen slik som de lilla når jentene var små 🙂 Blonder blonder og frynser, elsker frynser og blonder som detaljer på skuldre eller overallt egentlig <3 flinke deg !!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg