Detaljer som fornyer

ENDELIG!!! Det er så ufattelig deilig med alt som faller på plass. Nå har jeg endelig blitt ferdig med utgangsdøren sin innside også. Dere husker kanskje forskjellen ute fra før vi malte til etter, for ikke å snakke om den enorme forskjellen det ble av å bytte ut de gule glassene? 

Prosjekt dør ble liggende død i sommer. Men sist uke fikk jeg kommet meg til Montér for å kjøpe grunning, maling og pensel. Det er jo helt vanvittig hva noen strøk (5!!) maling kan gjøre med et helt rom. 

Tja, døren så slik ut før jeg fikk pusset, grunnet og malt. 

Og her er resultatet etter dørjobbing og litt rydding 😉 Nå gleder jeg meg til gulvet skal bli byttet ut, for gud som jeg HATER det forferdelige gulvbelegget! Haha

Jeg har også fått håndtakene til kommoden som jeg bestilte på ebay.com og fått skrudd de opp. Synes de er skikkelig søte ^^, 

Men nå gjennstår det litt rydding og gulvvasking, det er jo tross alt torsdag og vaskedag allerede. 
Vi snakkes ^^,

 

25 kommentarer

Siste innlegg