Toyota Avensis

For et herlig syn det var å åpne utgangsdøren for å lufte hundene denne morgen, der i høstmørket sto den nye bilen vår og lyste mot meg ^^, 

Som mange helt sikkert ser, så er det en Toyota Avensis, 2013 modell. Den perfekte familiebil!  

Jippi jippi jippi! 

Trur vi må gjøre oss klare her så vi kan ut å kjøre litt ^^, halv 8 i dag tidlig sto jeg ute i regnet å flyttet over barnesetene fra Mazda’en til Toyotaen. Hihi, jeg gleder meg til å kjøre ny bil i dag. Skal ha en luksusdag. Jentene skal til svigermor, så skal jeg til frisøren. Og så får vi servert middag hos svigers senere i dag. 😀 

God fredag til dere, den er jo tross alt her igjen!! :O ^^, 

 

19 kommentarer
    1. Gratulerer med ny bil:D Vi og kjøpte denne da vi fikk vår datter for snart 2 år siden. Virkelig en super familiebil med mye plass i bagasjerommet:) Eneste jeg ikke liker er at det er så liten plass til barnesetene ( altså at jeg som passasjer fremme nesten ikke får plass til beina mine når barnesetet er bak meg) og vi har samme barnesete som dere:) Men en kjempegod bil å kjøre, nyt bilkjøpet og igjen – gratulerer:D

    2. Hanne H: oi, det var rart for jeg har det ikke trangt i det hele tatt med setene i bilen. Kan faktisk flytte sete 10-15 cm til bakover, jeg er 171cm høy. Men du har nok sikkert en del lengre bein enn meg ^^, takk

    3. gratulerer med ny bil! Jeg har også avensis, dog en eldre modell (2006)! Er himla fornøyd med den, og den har ekstremt god plass 🙂

    4. Gratulerer med ny bil!:D Vi kjøpte oss en skoda Octavia 4*4 for litt siden. Mega fornøyd med ny bil, så jeg skjønner deg godt! hoho

    5. Gratulerer så mye med ny bil! den ser sykt bra ut! ta gjerne en titt innom bloggen min, Madeleinesinverden.blogg.no 🙂

    6. Hei! Jeg er egentlig bare en rolig betrakter av bloggen din, men når jeg så at dere hadde fått hjem en AVENSIS!!!! Nei da måtte jeg bare legge igjen en komentar! Jeg praktisk talt elsker denne bilen, men det har nok bare noe med minner og gjøre… Uansett er jeg glad for at valget deres fallt på akkuratt denne bilen, nemlig siden jeg liker den så enormt mye! Håper dere får mange fine kjøreopplevelser i Toyota’n. Og forresten: elsker bloggen din, stå på! 😀

    7. Tone Kjøregal: så hyggelig at du følte for å legge igjen en kommentar nå da ^^, Toyota avensis har vært en drøm lenge, så vi er veldig fornøyde nå som vi endelig har fått kjøpt en til familien. BT har Toyota firmabil og det har vært så lite problemer med den enda den begynner å dra på åra nå ^^, så håper denne er like god 🙂

    8. Hvordan er det med plass til barnesetene i forhold til framsetene? Vi har to tette og er på utgikk etter en ny bil med god plass så jeg og samboern min ikke må sitte me knærne i fosterstilling…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg