Nytt liv i håret

Å dra til frisøren, er kanskje den beste mamma-fritiden ^^, I går var jeg hos Renate på Klippotequet trend i Farmanstredet i Tønsberg. Det er så utrolig deilig å få freshet opp håret, det gjør noe med hele selvbildet. Som jeg sa til Renate i går, “jeg føler jeg har “bad hairday” hver dag nå, og det er sikkert pga etterveksten og matt hårfarge” Noe som er helt rett, for selv med morgenfrisyre i dag følte jeg meg mye finere. 

Jeg stusset meg litt, men det er under 3 mnd siden sist jeg var hos frisøren så jeg trengte ikke klippe stort. 
Derfor ble det lagt mye jobb i farge. Først satte Renate en mørkere farge i hodebunnen min og lysnet tuppene enda litt. Så skylte hun ut og helfarget håret fra det mørke stoppet og ut tuppene, for å gi håret en jevn farge og kjøle den litt. Siden jeg er mørkhåret naturlig blir lysnet hår fort veldig varm.  

Elsker servicen på som er på klippotequene i Tønsberg. Har gått ditt i 3 år nå, og har ingen planer om å bytte, jeg er ALLTID fornøyd, og det har jeg sjeldent vært hos frisører før jeg begynte å gå ditt.  

Jeg trives nok kanskje best når jeg har mørkt hår inn mot ansiktet, jeg føler det fremhever øynene og ansiktsformen, men det er kanskje ikke så rart, siden jeg naturlig er brunette. 

Fargene på badet er litt for varme sammenlignet med virkeligheten, det er litt for mye innelys og da blir lyset gult. 


Her ser dere håret i dagslys. Synes det er så stilig når det blir så mye liv i håret når jeg fletter det. 

Til slutt må jeg jo bare vise foreldre & barn magasinet. For i denne månedens utgave er det artikkel om oss inni ^^, Er en stund siden intervjuet, så det var veldig morsomt å lese. 

Har du lest? 

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg