the perfect accessorize…

Annonse

… fra september til mai – skjerf så klart. 
Jeg vet ikke med dere, men så fort september måneden er kommet synes jeg det er helt fantastisk å krype inn i en stor genser og surre et stort skjerf rundt halsen, høst! Jeg fryser så lett, og blir jeg kald i nakken blir jeg stiv i hele kroppen. Så BT ler jo godt av meg når det kommer til skjerfsamlingen min. “Du har ikke nok skjerf eller?” Spør han, sannheten er vel at jeg aldri kan få nok. For skjerf er min accessorize 3/4 av året og da er det så fantastisk å ha flere farger å bytte på med etter humør og antrekk.  

Det er jo ikke første gang disse nydelige skjerfene er på bloggen og de er fremdeles fra buyhelse. Jeg har fått tilsendt et par nye av høstets farger. Og grunnen til at jeg vil vise dere disse skjerfene er fordi de bare er helt fantastiske, i tillegg til at jeg har en rabattkode til dere om dere ønsker dere et nytt skjerf. De er jo relativt like acne-skjerfene, men etter hva jeg har hørt av erfaringer fra andre er at acneskjerfene nupper lett. Disse skjefene er laangt billigere. Jeg har brukt skjerfene fra buyhelse nå i lang tid, og når jeg mottar et nytt så er de gamle like fine som de nye. Med andre ord holder de seg utrolig godt. 

Skjerfene er laget i 100% lammeull, måler 60cm x 180cm, kommer i de nydeligste farger og er helt utrolig myke og varme. Dere kan se hele utvalget HER

Tre av mine favoritter for tiden er disse:

Jeans blått skjerf – passer stort sett alltid og til alt

Det lysegrå skjerfet, har en helt utrolig deilikat nyanse. Hanskene jeg har på meg på bildet er også fra buyhelse. Dette er ullhansker med touch slik at man slipper å ta av seg på hendene om man skal sjekke mobilen. 

Det camel fargede skjerftet – forguder det rett og slett ^^,
Kjørehanskene mine i skinn som også har touch til mobilen er foret med fleece som har samme nydelige camelfarge som skjerfet.

Dette er virkelig dagens anbefaling. Jeg er 100 % fornøyd med disse skjerfene og vet dere blir det samme om dere skulle kjøpt et ^^,  


Nå skal jeg ta turen til Dronninga mi. Er så deilig med søndager, for da kan jeg reise i stallen mens det fremdeles er lyst siden BT er hjemme. 

Ha en strålende søndag i høstværet. 

19 kommentarer
    1. Men var ikke handelen på disse skjerfene slik at man kunne kjøpe 2 ullskjerf og få et til ullskjerf gratis i fjor? Dette var jo en mye bedre deal på buyhelse. Så kjedelig at de har tatt den vekk i år… 🙁

    2. Hvordan er vantene? jeg har veldig lange og smale fingre og sliter skikkelig med å finne passende vanter så hva synes du om de?

    3. Ønske til innlegg: hvordan du knytter skjerfene! Jeg prøver, med de ser aldri like classy ut som på deg, så hvordan du lage de ulike snurrende hadde vært supert 😀

    4. Jeg kjøpte meg et slik i fjor, og jeg synes det klør og stikker så innmari mye. Det er sånn at jeg er rød i nakken når jeg tar det av… Jeg har prøvd å vaske det med skyllemiddel også, men syns ikke det har forbedret seg så mye. Kjempe kjipt, for jeg elsker utseende på det!

    5. Vakre deg! Elsker også skjerf og har en hel haug (litt for mange;)) fått spesielt sansen for ullskjerf nå den siste tiden, de er så herlige! Hvem tar de fine bildene av deg? 🙂 ha en fin kveld:) min er foreløpig brukt til å jogge en tur og nå skal sofaen nytes<3

    6. Nicoline: åh, hæ. Jeg skjønner ingenting. Jeg bruker mine daglig og synes de er myke som silke. Jeg var veldig var på ull som barn, spesielt om jeg ble klam – da klødde det til jeg ble gal. Men det har jeg aldri opplevd med disse. Noen klarer jo bare ikke å ha ren ull mot huden. 🙁 veldig synd at du opplever det slik for skjerfene er som du sier kjempelekre og jeg finner de utrolig behagelige å ha på.

    7. Kristine: tusen takk ^^, Hihi, kjenner meg igjen. Er kun ull det går i her nå også, før var det mer inneskjerf som pynteskjerf.
      Jeg tar bildene av meg ^^, hehe. Eller takk og lov for selvutløser på kamera 🙂 akkurat landet i sofaen selv. Kos deg <3

    8. Hei! Hvis du ikke har noe å skrive om en dag, så kunne du kanskje skrevet et innlegg om deg og kjæresten din. Litt om dere og hvordan dere har det sammen i hverdagen for eksempel. Et eller annet. Virker som at dere har det veldig bra sammen 🙂

    9. så utrolig lekre! Jeg er avhengig av tykke skjerf nå som det blir kaldt ute, så dette er helt klart noe for ønskelista 🙂
      Den hvite kjolen din var også veldig fin! Hvor har du den fra?
      Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg