Kjøkken forandres

“Du gir deg ikke”, sa ekspeditøren på Montèr, forøvrig en kompis av meg, da jeg kom til kassa med sparkel og sparkelspade.
Jeg er sent innom bloggen i dag, for jeg har hatt hendene fulle fra morgen til kveld. Jeg har begitt meg ut på kjøkkenprosjektet. Phuu… En liten del er endelig ferdig. I tillegg tok jeg med twinsa på et kjøpesenter for å handle inn litt hobbysaker, som også ble litt litt klesshopping både til jentene og meg selv. Men ja, da jeg kom tilbake og la jentene for dagluren malte jeg et strøk til å kjøkkenet før jeg satte meg ned med et DIY prosjekt. Det er rart å ikke skulle vise det frem til dere når, men siden jeg skal lage 23 innlegg med forskjellige DIY-prosjekter i desember må jeg spare litt på innlegget. I tillegg skal “tingen” jeg laget være en liten gave til min beste venninne som jeg skal reise til i morgen. Hun har flyttet til Oslo, så jeg skal overnatte der til søndag. Gleder meg helt vilt mye..

Jeg skulle egentlig skrive dette innlegget for et par timer siden, men mr. Mac har fått nok av mine 14 000 bilder. Håper jeg får den i orden igjen så snart som mulig så jeg slipper å låne daten til BT. Den er håpløs. Haha, men bedre enn en Mac ute av drift. 

Her er i alle fall den store forskjellen jeg jobber med på kjøkkenet 🙂 


Jaja, bildet feil vei, men slik blir det bare klokken 00:20 en fredag kveld, på en data som jeg ikke skjønner noe av 🙂 BT hygget seg da han snek seg på meg med kamera mens jeg malte og lyttet til lydbok 😉 Eneste måten jeg har mulighet til å få med meg bøker på, for å sitte stille er ikke min greie. 

Jepp, det blir hvitt! Endelig. 

Jeg får komme med litt bedre bilder når alt er ferdig, nå skal jeg hoppe til køys.
God natt
Og god helg 😀 

23 kommentarer
    1. Fantastisk resultat! Hvordan var det å male? Hvordan måtte du gå frem? Vi har også et kjøkken med ujevne skapdører.

    2. wow så fint det ble! du må forresten ha de skjønneste ungene EVER! OG jeg elsker å se tingene du syr til dem osv, kjempebra!

    3. En stor forskjell! Vi gjorde det samme i fjor vinter. Vi skal bytte ut hele kjøkkenet, men det blir ikke før om et par år. Jeg måtte ta en nødløsning og malte det forferdelige kjøkkenet fra 1970 med all verdens mønstre i ulike farger til hvitt og grått. Det ble et helt nytt rom!
      Lykke til videre 😀

    4. Har helt likt kjøkken hjemme som jeg har så lyst til å male, hvilken grunnlag og maling brukte du og hvor mangen strøk ? Og fremgangsmåte ? 🙂 🙂

    5. Det å male kjøkken innredningen er et pes men herregud hvor utrolig fint blir det ikke når man endelig er ferdig! Å som interiør konsulent må jeg bare si det at jeg ble nesten overlykkelig når jeg så det at du og malte innsiden av skapdørene! haha, verste jeg kan se når det er sann klinete hvit kant på innsiden av døra, det er jo alltid noen gjester som hjelper man med å ta ut eller noe å ser sant. Får man nesten ikke lyst på mat i enkelte tilfeller 😛 Gleder meg til å se ferdig resultat! 😀

    6. Utrolig hva noen strøk med maling kan gjøre. Vi bor i studenthybel vi ikke kan gjøre noe med. Her er det ikke en gang lov til å spikre i veggen. Ville bare tipse deg om gruppen <3 Ebay Interiør <3 på facebook. Der er det masse folk som har pusset opp bord, skap og kjøkken med tapet fra Ebay som ser ut som planker osv. Litt vanskelig å forklare, men anbefaler deg å sjekke det ut hvis du vil ha en billig løsning til benkeplater på kjøkkenet feks 🙂

    7. WOW!!!
      Så enkelt så veldig anderledes 🙂 Og der fikk jeg lyst å piffe opp kjøkkenet til lyst jeg også 🙂 Uten at det koster en formue 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg