Personlig puslespill DIY

Jentene blir så store nå, og er klare for nye utfordringer hver dag. Denne uken laget jeg et nytt puslespill til jentene. De synes det er veldig gøy å pusle, og hva er vel ikke mer gøy enn et puslespill av seg selv eller Tyra tenkte jeg. 

Derfor fant jeg frem en pizzaeske som jeg klipte ut fire firkanter av.  Og printet ut to bilder

Jeg limte først to og to pappdeler sammen for å få litt tykkere papp. Så tegnet jeg en strek rundt bildene jeg hadde klipt ut på den ene pappplaten.

Klippet ut delen, limte rammen fast med den andre platen, og limte bilde på hver siden av pappdelen jeg hadde klipt ut. Så klipte jeg i mellom bildet for å lage et puslespill. 

 Til slutt lakket jeg over bildene slik at de skal holde seg litt bedre, og malte rammen. 


“TIIIJE, TYYYJAA” Ropte jentene om igjen og om igjen mens de fikk puslespillet, så gøy å se seg selv på bilde. Både Otilit og Olivia går under navnet “Tije” for jentene da. Haha. Otilie er vist litt lettere å si enn Olivia. 

Jeg har fått inn mange DIY innlegg til desember, tusen takk 😀 Det kommer til å bli en BRA kalender med så mange gode forslag <3 

Ha en strålende helg og GOD HALLOWEEN


HALLOWEEN BABYTWINSA // Fotograf: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

20 kommentarer

Siste innlegg