Ekstrem forvanding av kjøkkenet

Da jeg gikk gravid startet vi det første prosjektet på kjøkkenet vårt. Tapeten var løs flere steder, og hang ikke helt med i nåtiden. Mamma var så snill at hun sa hun ville betale for ny tapet og plater til oss, siden min søster nettopp hadde tatt over gamlehjemmet vårt og fått en del støtte med litt oppfrisking der. 

Dette var hvordan det så ut før.  (jeg hadde begynt å rive litt i tapeten ved klokka, for å se om den var lett og løsne)
Et kjøkken som funket på alle vis, men som ikke var som tatt ut av et interiørmagasin riktig nok. 

Jeg dro av all tapeten og tapetserte det hele på nytt. BT skjærte og satte opp plater under benkene. Og med ny komfyr og vifte ble det hele som et helt nytt rom. 

Men jeg har i tre år drømt om å male kjøkkeninredningen. Det skulle bare ta sin tid og manne seg opp til det, for jeg viste at det var en god del jobb. Noe jeg må si det har vært. Jeg har grunnet og malt, 4 størk  på alt sammen. Jeg kuttet opp gulvlister som jeg satt utenpå den vannskadde bunnen av kjøkkeninnredningen. Jeg kjøpte nye knotter på ebay til en latterlig billig penge sammenlignet med priser her i Norge. Det har vært spakling, pussing, måling og borring, samt glede og banning. Men omsider ble jeg ferdig. 
Og fyyy fillern så fornøyd jeg er!!!! 

Før og Etter 

Ingenting er mer gøy enn før og etterbilder når man pusser opp noe. Man blir så fort vandt til det bedre, så det er virkelig morsomt og se tilbake på hvordan det så ut tidligere ^^, Knis og fnis..

Hva synes dere??  

Og til slutt, GOD HELG <3

53 kommentarer

Siste innlegg